Cuma, Ocak 20, 2017

SORUN ÇÖZMEK Mİ?


Bugün doğrudan çelınç hadisesine dalıyorum.
Buyrunuz soruyu:

-Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?

Etrafımdakiler bana öncelikle soru sorarlar. Merak eden, öğrenmeyi seven bir insan olduğumdan mıdır nedir, beni ansiklopedi ya da google yerine koyar ve sorarlar.
Mesela:
"Geçen gün şurada bir ağaç gördüm, adı ne sen bilirsin."
"Şu geçen günkü filmdeki kadın oyuncu kimdi?"
"Burnum akıyor ama ateşim yok, hangi ilacı alayım?"
"Dolar kaç lira oldu?"
"Ankara İstanbul arası kaç km, kaç saat?"
Görüldüğü üzre, belirli bir konu ya da uzmanlık gerektiren durumlar yok. Sadece eskiden olsa biraz  kitap karıştırmak ya da şimdilerde internete bakmakla bulunabilecek cevaplar.

Soruların cevabını bilen kişi olunca, sorunların çözümünü üreten kişi olmak hali onu izleyerek kendiliğinden geliyor, sanırım.


*Fotoğraf denizin ve gökyüzünün renklerinin birbirine karıştığı sahil yürüyüşünden. 
Kış soğuğu göz yaşartırken denizdeki teknede olmak zor.


6 yorum:

  1. hah hah hah
    çok tanıdık geldi bu tip bir kişilik
    tv de görüp de aklına ismi gelmeyen bana sorar ben de çok lazımmış gibi hep bilirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Arada bilemediğin çıkarsa google amcadan sor bence :) Ben öyle yapıyorum bazen, çok komik oluyor :))

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Cogumuz danisman karisman kadrosundayiz.. 😁

    YanıtlaSil
  4. Mavianne,
    Blogdaki kayınpeder anektodunu gülümseyerek okudum, tamamen aynısını yaşamışlığım çoktur. :))

    YanıtlaSil
  5. Oytun'un Annesi,
    Google amca baş tacımız zaten! Hergün sorup dururum kendisine, cevapları biliyorum ama unutuyorum da diğer yandan. Hatırlamaya yardımcı oluyor, hazret.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Atalet,
    Karışman kadrosunu açığa almaya çalışıyorum ama, zorunlu danışmanlık kadrosu baki duruyor. ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!