Perşembe, Ekim 05, 2017

hayat, biz planlar yaparken...

sevgili blog,

bu günlerde hayat biraz zorluyor bünyemi.
işlerin her daim arzu ettiğim, hayal ettiğim gibi gitmeyeceğini öğreneli çok oldu.
yine de insan umut ediyor ya, arsızca...
iç sıkıntımı susturup etrafa bakabildiğimde, çevremdeki pek çok insanın da -kimi sağlık kimi iş güç nedeniyle- bunaldıklarını görüyorum.
bu gözlemim bana "yalnız değilim" konulu teselli vermiyor, daha çok "öyle bir dönemden geçiyoruz ki, sakince beklemek tek çare" fikrini benimsememe neden oluyor.
evet, biliyorum kendimi kandırıyorum.
ya da kandırmıyorum.
bir zaman geçince belli olacak, ne olduğu.
herhalde...
du bakali! 



10 yorum:

  1. Selam çağımızın rahatsızlığı stres.Zaman zaman benzer duygulara kapılıyorum. Sonra nefes almak güzel diyorum. Bedenime bakıyorum. Ağrım sızım varsa da o organlarım sinyal veriyor. Kendini yorma diyor. Diğer taraftan dışarıdan benim irademin dışındaki olaylardan geliyorsa baş etmeye çalışıyorum.Olumsuz düşünceler olunca torunum rüzgar olunca git diyor bende zihnimden kovalıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. insan zaman zaman hayal kırıklığına, bir küskünlük duygusuna kapılıyor, her şeye rağmen olumsuz duyguların peşinden gitmemek için Rabbim güç versin inşallah. Olumsuz duygulara teslim olmayı kim ister? Ne zaman böyle duygulara kapılsam sevdiğim müziği dinler, bana iyi geleceğini bildiğim kitapları okurum tekrar; beni kötü hissettiren düşünceyi içimden atmak için yürürüm yürüyebildiğim kadar. Herkesin olaylarla baş etme yöntemi farklı. Her şeye rağmen olumlu düşünen, cesaret ve umut taşıyan insanlarla karşılaşın inşallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. "beklemek bizim yaşamımız" adlı bir yeni türkü bestesi vardı değil mi :P neyse ki beklerken yalnız değiliz :)

    YanıtlaSil
  4. "beklerken yalnız değiliz"... iyi ki öyle şule hanım.

    YanıtlaSil
  5. Ben de nedense bugünlerde öyle hissediyorum...
    Zincirlerime inat dolu dizgin koşabileceğimi mesela...
    Gelecek mi bilmiyorum o günler ama yine de bekliyorum işte :)

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Parıldayan Çiçek,
    Buraya uzunca bir yorum yazdım önceki gün, sonra teknik bir sorun oldu gönderemedim.
    Şimdi diyeceğim şu ki, torununuz haklı, olumsuzlukları rüzgara bırakıp, göndermek en iyisi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Fadiş,
    Genellikle olayların iyi taraflarını görmeye gayret ederim. Gel gör ki, bazen bilmediğim yerden soru gelince biraz afallıyorum.
    Güzel dileklerinize aynen katılıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Şulem,
    Ne diyeyim, iyi ki bestelemişler o türküyü, sahiden de. :))

    YanıtlaSil
  9. Değerli Hafif Abimiz,
    Değil mi, değil mi? ;)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Şebnem,
    Koşalım koşalım, zincirlerimizden başka kaybedecek şeyimiz olmadığına göre, koşalım! :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!