Çarşamba, Mart 28, 2018

gel keyfim gel !

2013, mart, perşembe, 28.
sabah çiçekkızımı okula gönderdim, önce biraz kitap okudum, temizlik için n. geldi, hazırlanıp işe gittim.
büroda gelen giden evrak, masraf ayarlamaları ile geçti gün.
akşamüstü eve dönmeden pilatese gittim.

2014, mart, cuma, 28.
çiçekkızım sıkı hasta yavrucak, ateşi var, öksürüyor. hastaneye gittik, tahlil, sinüs ciğer grafisi vs., bir dolu ilaçla döndük, dinleniyor. çay, çorba ile rahatlatmaya çalışıyorum, keyifsiz çok.
c. istanbul'a geldi, doğrudan adaya gitmiş, oturmuş odada denizi seyrediyormuş. kısmet...

2015, mart, cumartesi, 28.
sabah önce pilatese gittim, hemen sonra kitap kulübüne. bu defa 7 kişiydik kulüpte. koordinatörlüğü devrettim, kim gelecek yazışması yapmaktan kurtuldum, neyse.
eve döndüm, hazırlanıp çıktım, z.ciğimin doğum gününü mantı partisi üstüne 60'lar konseptli kıyafet giyerek kutlamış olduk. kendimizi eğlendiriyoruz, işte.

2016, mart, pazartesi, 28.
bugün paskalya tatili nedeniyle çiçek'imin okulu tatil. o uyurken ben hazırlanıp işe gittim.
işler rutin seyrinde. bugün g.'nin doğum günü, akşamüstü bir ofis partisi yapıp pasta kestik.
akşam ev hali; yemek ve sonrası tv seyri.

2017, mart, salı, 28.
öğlene doğru metroyla kadıköy'e gittim, iskelede a. ile buluşup karşıya geçtik. acentaya vize evrakı teslim ettik. gezi parkında dolaşıp, çay içtik. yine vapurla kadıköy'e döndük, evlere dağıldık.

2018, mart, çarşamba, 28.
sabah egzersiz yaptıktan sonra, hava güneşli diye yürüyüşe çıktım. hava aniden poyraza döndü, iyi ki beremi yanıma almışım. kahvaltıdan sonra cankuş derse gitti, biraz evi toparladım.
annem banyo yapacaktı, gözetmeye gittim onu.
sonra da kararsızlık içinde siftinip durdum; sinemaya mı gitsem, biraz blogla mı dertleşsem?

iran pirinciyle pilav yapacaksanız, sarı renginin yanısıra hafif uçucu lezzeti için safran katmalısınız.
safranı ılık suda bekletip eklerseniz, rengini daha kolay çıkarıyor.