Çarşamba, Ocak 16, 2019

yeni telefona alışma halleri

bir süredir cep telefonum şarj tutmaz oldu, günde üç dört kez "aman azalmış" telaşıyla şarj peşinde oluyordum.  elimde fazla kalırsa ya da konuşma biraz uzarsa "aman ısındı bu alet, kulağım kızardı galiba" huylanmaları   içinde kalıyordum.
sonunda oğlumdan rica ettim, gidip bir telefon alalım sıkıldım bu işten, diyerek.
oğlum pratik bir yaklaşımla, sorular sordu önce;  telefonun nasıl özellikleri olsun, neler istiyorsun?
sonra istediğim özellikte olup, beğenilen ve aynı zamanda fiyatı daha uygun olan android telefonları internette araştırdı.
kısa süreli indirim yapan bir siteden "budur!" diyerek bir telefon siparişi verdim, bitti.
iki gün sonra telefon geldi.
ondan iki gün sonra yeni telefona sim kartı takacak bir dost bulunca, geriye kaldı, yeni telefonun talimatlarına uyarak eski telefondan yenisine bilgi aktarma işini tamamlamak...
oldu olmasına da, sonuçta bir baktım ne göreyim?  istemediğim kadar çok eski fotoğraf aktarılırken, istediğim telefon numarası ve isimler aktarılmadan kalıvermiş.
sonrası biraz eziyetli oldu doğrusu, eski telefondan yeni telefona isim ve telefon numaralarını yazarak aktardım. sabrım olsa oğlumu beklesem, daha pratik bir yol bulurdu elbet.
neyse bitti işte!
güzel haberler duyacağım, iyi şeyler göreceğim bir döneme aracı olsun dilerim.



4 yorum:

  1. Selam. 😊
    İyi günlerde kullanın yeni telefonunuzu. Akıllı telefonlar o kadar hayatımızın bir parçası oldu ki.. İyi yönleri de var tabi.
    Bende telefonumu değiştirirlen en çok "blog" da yazabileyim diye bakınıyorudum.
    Çünkü çoğunluk telefondan yazıyorum 😊
    Selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan yeni telefonunu.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Gülşah hanım,
    Teşekkür ederim.
    Blog yazma konusunda cep telefonunun kolaylaık sağlaması, gerçekten çok işe yarıyordur, eminim.
    Ben eski alışkanlıkla mutlaka bilgisayar başında oturup yazmak usulünü sürdürüyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Serpilciğim,
    Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!