Cuma, Mart 20, 2020

Eski baharlardan bir fotoğraf buldum...

... hooop getirdim bu sayfaya ekledim ki  evde oturmaya devam ederken moral olsun. 
Yarın 21 Mart, yani Nevruz, yani Gün dönümü, yani  İlkbahar Ekinoksu
Günün anlamı gereği, sabah erkenden kimseler uyanmamışken bir tur yürüyüp dönsem mi?

Dün bizim mavi yolculuk grubundan bir arkadaşımız,  virüs sayesinde nasıl mutasyon geçirdiğini ve uzun zamandır yapmadığı şekilde evini nasıl temizlediğini, tatlı tatlı anlatıyordu. Bir diğeri de saç boyama planı yaptığını, bakalım aldığı boyanın rengini tutturmuş mu, sonucu merak ettiğini söyledi.

Ben saç boyama denemesini dün yapmıştım, bugün çocuklarla birlikte evi temizledik. Kızım elektrik süpürgesiyle başladı, oğlum arkasından yerleri sildi, ben de tozları alma, kapıları ve  kollarını silme, banyo tuvalet temizleme işlerine baktım. Üç saat çalıştık, aralıksız. 

Şimdi, komşumun el emeği zeytinli ekmek ve üzümlü kek eşliğinde çay keyfi yapıyoruz; herkes kendi odasında ve bilgisayarının başında.
Az sonra akşam yemeği hazırlıklarına başlayacağım, sonra anneme çıkıp onunla tv dizisi izleyeceğim. 



Fotoğraf 19 Mart 2017 tarihli, Suadiye sahilinde yürürken çekmişim. 
Eminim, bu ağaç şu gün yine böyle beyazlarını giyinmiştir.

4 yorum:

  1. Evde kalmanında faydaları varmış

    YanıtlaSil
  2. ben sizin erguvan fotolarinizi ozledim...

    YanıtlaSil
  3. Emlakhaber,
    Evet, kesinlikle evde kalmak yararlı.

    YanıtlaSil
  4. Sümüklüböcekciğim,
    Ben de dün eski erguvan fotoğraflarıma baktım, durudum.
    En iyisi ben onlardan bir yeni post yapayım. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!