Pazartesi, Kasım 14, 2011

CAAA-CUPPA CUPPA CUPPA!

Ferhan Şensoy'un tüm zekasını tiyatro yazmak, oynamak ve eğlenceli anı kitapları yazmak için kullandığı 80'li yıllarda "Ferhangi Şeyler"i kaç kez seyretmiştim, unuttum.
Her seferinde kahkahalarla dinlerdim ev sahibesi Orkinos Hanım'ı, tiyatronun ışıkçısını parmağına dolayarak anlattığı hikayelerini, gündelik hayattaki tuhaflıkları hicvetmesini...

Bugün hava üstüme basınca aklıma geldi. Oyunda söylediği şarkılardan birinin sözleriydi:

Bugün evden çıkasım yok,
Telefonu açasım yok,
Rakımız var içesim yok,
Caaa-cuppa cuppa cuppa...

Öyle işte!

Burada Ferhangi Şeyler'den bir bölüm var, dinlemek isteyene...
.

4 yorum:

  1. yaaa ben de cok severim. arada bu sarkiyi da mirildanirim hatta. bugun de dilime doladin, sagolasin :)
    bir de pazarda satilan urunlerin (pırasa ornegini verir ya)pahaliligiyla ilgili olarak soyledigi "pır kısmını alayım, asası kalsın" cumlesini de kullanırım sık sık. aslinda oturup bir pazar gunu seyredelim tekrar bence :)

    YanıtlaSil
  2. Şulem,
    Ferhan Şensoy'un anı kitaplarını okumuş muydun?
    Karnım ağrıyarak gülerdim ben. :))
    Seyredelim yeniden, evet.

    Keşke "İçinden Tramvay Geçen Şarkı'yı da yeniden izleyebilsek. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yeni bitirdim "İngilizce Bilmeden Hepinizi I Love You" adlı kitabını, şimdi yazını okuyunca ne tesadüf dedim :)

    YanıtlaSil
  4. Serpilciğim,
    Ben severim tesadüfleri. :)
    İyi ki uğradın, sevgiler sana.
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!