Salı, Ağustos 14, 2007

TİKAT, TİKAT! KAPTANINIZ KONUŞUYOR!

TÜM İLGİLİLERE* DUYURULUR!

Amanin şimdi bu başlığı attım ya, ışığı gören damlamasın?
Yok yok, bişeycik olmaz. Kim bizim gibi aklıevvellerle uğraşacak ki?
Neyse, biz işimize bakalım.

Şimdi konu şuydu, hatırlayalım. Teyzen Teyfik, 31 Temmuz'da yazdığı postda memlekete gelişini muştuladı ve de devamla şunu dedi:

"Mesela Simon ile görüssem. Cok gülsem onunla. Ekmekci Kiz`i görsem, pek sicak bulsam onu, yaninda cok da rahat olamasam ama icimden "beni sevsin lütfen" diye gecirsem (Asli örnegi) Sonra, Endiseli Peri! O`na karsi pek tahminlerim yok acikcasi. Beni bir sekilde sasirtir sanki O. Asli`yi görsem yine. Elektra da olsun, o cok güler kesin, neseli olur. Neolitik Hanim da buyursunlar, pek merak ediyorum onu da. Sebnem de olsun. Metin Bey! Evet, o kesin ilginc bir adam, görmek lazim. Ya Elif? Onu da merak ediyorum. Ve Seri Katil!!! Herkes olsa, cok kalabalik olsa, ben arada kaybolsam."

Eh, biz de yemedik içmedik hemen cevapları yapıştırdık.
Sonra, kaleye ilk mumu diken ben olduğumdan mıdır nedir, Elektra beni Karşılama Komitesi Kaptan'ı olarak atadı.

Eh, takvime bakarsanız TT'nin belirlediği 19 Ağustos tarihine hiç bir şey kalmadı, şunun şurasında, di mi?
Sorumluluk kumkuması olarak bendeniz harekete geçme zorunluluğu duydum ve de bu postu kaleme aldım.

Diyorum ki, önce, nümayişimizi İstanbul'un neresinde ve saat kaçta yapacağımızı belirleyelim. Mesela, benim aklıma merkezde bulunması sebebiyle Taksim geldi.
Başka ayrıntılar için haberleşmek gerektiğinde TT'nin profilindeki e-posta adresini kullanabiliriz, izni varsa.

Maruzatım bundan ibarettir, sevgili arkadaşlarım. Sıra sizde.

*TT'yi Karşılama Komitesi Üyeleri

29 yorum:

  1. ekmekçikız, yoklama veriyorum, elektra duydu:)
    ben teyzen'in yazısındaki yorumumda belirtmiştim, o gün dersanedeyim ve ders programıma bağlı olarak yanınıza bir saatliğine de olsa kaçmayı çok isterim diye. taksim benim için çok uygun. kaçabilmem kolay olur. bir tek saat noktasında hala programı belirlemedikleri için bir şey diyemiyorum. takip ediyorum yazını:) teyzenden ses yok ancak:)

    YanıtlaSil
  2. AAAAAAaaaaa!!!!! Ben de olsaydiiiim. :o( Ayin 23-24'u gibi Istanbul'dayim ben.

    www.elifsavas.com/blog

    YanıtlaSil
  3. Nerede bu ahali, heeyyyy!
    =))

    Elektracğım, tamamdır saydım seni.

    Elifciğim, tarihi Teyzen T. seçmişti. Bakalım kimseden ses çıkacak mı?
    Hem senin için de toplaşırız, olmaz mı?

    YanıtlaSil
  4. Burdayim! :)
    ya kimseye uymadi ama bu tarih ya!! :(
    hani kalabalik olacakti, hani hayallerim, yine mi hayal kirikligi? Biz ekmekci kizla karsilikli kahve falimiza bakacagiz gibi geliyor bana o gün:)

    Benim planlar biraz belli oldu. O yüzden isterseniz tarihte oynama da yapabiliriz. Ben 18-24 agustos arasindaki herhangi bir tarihe acigim, eger katilimi olumlu yönde etkileyecekse.

    Ben arada kaybolayim dedim ama sen komitenin adini bile bana göre ayarlamissin:)

    cok tesekkürler zahmetin icin.

    Katilmak isteyenler lütfen haber versin!

    YanıtlaSil
  5. AAA, aklima düstü de, elektra kesin fal bakmayi biliyordur!!

    :)

    YanıtlaSil
  6. Bence de!
    :))
    Demek ki, kahve içiciiz.:)

    YanıtlaSil
  7. hahahahahah, hiç anlamam faldan. rüya deyin anlatayım o başka. teyzen, ben gerçekten zorlayacağım gelmek için. tüm samimiyetimle söylüyorum. şu lanet ders programımı alamadım ki.yarın itibarıyle genel kurul günlerim başlıyor. en geç iki günde program elimde olur. tarihte oynama yaparsanız da yine bakarım ve zorlarım, hiç mühim değil. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  8. Benim kahve falım hiç öyle jargona uymaz ama çok iyi fal bakarım. Gelgelelim o tarihlerde ben buralarda yokum. Aaah ah! Keşke olsaydım... Maskeli balo kıyafetimle gelirdim...

    YanıtlaSil
  9. Hem ne güzel olurdu. Elif Savaş Hanım da gelecekmiş, bi güzel kavga ederdik, saç saça baş başa!!! (Şaka, şaka! Ben kavga gürültü sevmem hiç!)

    YanıtlaSil
  10. Neyse, Metin Bey,
    Siz gönlünüzü ve kendinizi gezdirin, keyfiniz yerine gelsin. Hem, o vakit daha iyi kahve falı bakarsınız.
    Bence de kavga etmezdiniz, üstelik Elif Hanım'la tanışma fırsatını kaçırdığınız için hayıflanacaksınız. :)

    YanıtlaSil
  11. Ekmekci kiz,
    bak, kimse olmayacak.
    Ben herkese uysun diye pazari secmistim. halbuki pazar S. ile vakit gecirebilecegim sayili günlerden birisi. O calisacak ben oradayken haftaici.

    O yüzden eger sana da uyarsa biz p.tesi bulusalim mi?
    Ama yok dersen, önemli degil. Pazar yapariz.

    Ama elektra ne der? Bir de saati elektra söylesin olmazsa. Ona uyan bir saat olabilir ve eger cok zor olacaksa kendini fazla zorlama elektra. Belki baska bir vakit görüsürüz.

    Kimseye uymadi zaten :(

    ikinize de cok sevgiler, görüsmek üzere:)

    YanıtlaSil
  12. Teyzencim,
    Taksim sana uygunsa -ki Elektra için de uygun- yeri kararlaştırmış olduk.

    Zaman sınırlaması olmaması bakımından, akşamüstünü tercih ederim. Öğlen saati de olur. En iyisi zamanını Elektra'ya uyduralım.

    Şimdi biz bir çekirdek kadro oluşturalım, gör bak çığ gibi büyür, sonra. Asma suratını.:)

    YanıtlaSil
  13. ay pardon, saat derken günü unutmuşum; Pazartesi bana tabiyatıynan olur. Yani ben aslında hergüne uyarım, n'olcek.:))

    YanıtlaSil
  14. Ya ben de geliim mii? :)
    Diğer arkadaşları çok iyi tanımıyorum ama seni görmek tanımak isterim ekmekçikız..

    YanıtlaSil
  15. Ben çok sevinirim, Talismancığım.:)
    Diğer hanımlara duyuruyorum, onlar da beyanat versinler.:)

    YanıtlaSil
  16. tabii ki isteyen gelebilir. Ben de sevinirim, tanisiriz iste :)

    YanıtlaSil
  17. Bu arada Neolitik Hanım'ı ziyaret ettim, geliyor musun dedim.
    Aile ziyareti, küçük bir şehir dışı durumu olacakmış, gelecek sefere, dedi.
    Bu durumda dört kişi olacağız, gibi gözüküyor.
    Elektra zaman söyleyebilirse tamamdır.

    YanıtlaSil
  18. ekmekçikız, şöyle yapalım. benim yüzümden yer ve saatte anlaşmakta zorlanmayın. siz kavilleşin, benim blog mail adresine bildirin ve ben orada olmaya çalışayım. ters bir şey olur da katılamayacak olursam da, buraya yazarım mutlaka. sevgiler ve bu kadar belirsiz bıraktığım için özürler...

    YanıtlaSil
  19. Elektracım,
    Daha vakit var, sen canını sıkma.
    Nasılsa Pazartesi'ne kaldı.

    Ben, saat konusunda önerimi söyledim, Teyzen uyarını seçebilir, Talis'e de uyarsa ne güzel.:)

    YanıtlaSil
  20. aha, buyurun buradan yakın. blogmail adresi ha elektra? tabii, ekmekçikız zekidir ama, zorlamasan elektra:) adres şudur:
    komplekssizelektra@gmail.com

    bu arada okudum son mesajını, ok. haber bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  21. Hımm, şimdi daha kolay haberleşebiliriz.
    Ben de gmail adresimi yazayım.
    ekmekcikiz@gmail.com
    Denedim, çalışıyor.:)

    YanıtlaSil
  22. pazartesi saat 16.00 ?
    yeri size birakiyorum ama cok da karisik bir yerlerde olmasin, ben bulamam :)

    YanıtlaSil
  23. Değerli Arkadaşlar,
    Şimdi Koordinatları Veriyorum:
    Tarih: 20 Ağustos 2007 Pazartesi
    Saat: 16:00
    Yer: Taksim Meydanı/ Heykelin Doğu Kanadı
    Giysi: Beyaz, beyaz, beyaz
    İşaret: Yakada kırmızı karanfil
    Maksimum Bekleme Süresi: 10 dakika


    *Yok yaaa, korkmayın hemen; eğlence olsun dedim de...

    Aslında ilk üç doğru da, diğerleri uçuş sadece.:)
    Ben yer olarak, Gezi Pastanesini veya (tadilattan sonra eski sıcaklığını kaybetse de) The Marmara'nın Cafe'sini öneriyorum.

    YanıtlaSil
  24. gezi pastanesinin pastalari nasil? güzel mi?
    :)

    YanıtlaSil
  25. Gezi Pastanesi Taksim'de AKM'nin yanındadır ve de pastaları lezizdir.
    Alt katın arka tarafı hem AKM bahçesi manzaralıdır, hem serindir.

    Çay-pasta muhabbetine girmişken, saat konusunda önerim(aklıma yeni geldi) şu: Çalışan insan durumunu ve de İngiliz usulü çay saatini dikkate alarak saati 17:00 yapabiliriz. Elektra? Talis? Teyzen?

    YanıtlaSil
  26. Selamlar,
    Ben ancak 19,00 da gelirim, iş dolayısıyla ama ziyanı yok siz buluşun ben sonra katılırım.. Hemen kalkmazsınız di mi? :)

    YanıtlaSil
  27. Otururuz(m).
    Taliscim, şuraya mail atabilirsin:
    ekmekcikiz@gmail.com
    Daha kolay haberleşiriz.

    YanıtlaSil
  28. hanimlar,
    saat 17.00 uygundur benim icin.

    gezi pastanesi de uygun.

    cok uyumluyum bugün:)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!