Pazar, Ekim 10, 2010

10.10.10 da n'aaptın annii?

n'apıcam yavrum, hep yaptığımı...
ilk başta farklı bir gün planlanmış olmasına rağmen, eğrisi eğrisine denk geldi bu defa.
kaç gün öncesinden film ekimi için bilet ısmarlanmış ve fedakar bir arkadaş yağmura aldırmadan kuyruklarda bekleyip bilet almıştı.
film sefası yapacağız demeye kalmadı, cumartesi günkü güzelim Meksika filmi REVOLUCIÓN ananenin misafir ağırlamasına denk geldiği anlaşıldı. ananeye verilmiş söz vardı, misafir yemekliydi, yardım gerekliydi ve yardım edildi.
film ekintisi için arkadaştan özür dilendi. teselli hazırdı, bugün L'ÂGE DE RAISON seyredilecekti nasılsa, hem de günün adına uygun yürüyüş eşliğinde...
haber şuydu:
Sürdürülebilir bir hayat için atmosferdeki karbondioksit miktarının milyonda 350 parçacık olması gerektiğini savunan ‘350 Hareketi’, ‘10.10.10 Global Work Party’ sloganıyla bugün dünyanın dört bir yanında binlerce eylem yapılacak. İstanbul’daki eylemlerin toplanma adresi Galatasaray Lisesi’nin önü olacak.Saat 15.00’te toplanacak gruplar Taksim Meydanı’na doğru müzik eşliğinde eğlenceli bir yürüyüş gerçekleştirecek....
evdeki hesap çarşıya uydu mu? hayır!
öğlene doğru dersanedeki kardeş aradı ve "düştüm annecim, dirseğimi çarptım, ağrıyo" haberini verdi.
o sırada fırında kek pişiyordu, anane göreve çağrıldı kek ona emanet edildi, berbat trafikte dersanenin çıkış saatine ancak yetişildi ve kardeşle eve dönüldü.
neyse ki, biraz zedelenme ve ezilme dışında bir sorun olmadığı görüldü. acıkmış ve canı acımış kardeş bakıma alındı, eh işte sonra da sen geldin.
bu arada eylem ve film için buluşma planı suya düştü, arkadaşlardan özür dilendi.
n'aapiim işte yavrum, demek 10.10.10. eylemi bana göre değilmiş yahu!

.

4 yorum:

  1. geçmiş olsun kuzuya. kek iyi gelmiştir eminim :)

    YanıtlaSil
  2. İyi şimdi iyi, nazlı kuzum.:)
    Yeseydi iyi gelecekti, yemedi fekat.
    Canı tuzlu bişeyler istiyormuş, kıymalı börek yedi.
    :))

    YanıtlaSil
  3. yazının meksika filmi kısmına takıldım kaldık dikkat ederseniz :) birden latin filmleri arşivi oluşturmak konusunda yoğun bir istek duymaya başladım. düşünsenize, gri kış günlerinde, her güne bir film. arjantin olsun, meksika olsun, peru olsun...

    an itibarıyle zevkten titredim resmen :D

    YanıtlaSil
  4. Aslıcığım,
    Güney Amerika filmlerine hayranım.
    Bak şimdi eksik oldu, senin dediğin gibi demeli, Latin dünyası, evet Latin filmlerine hayranım. Anlattıkları zengin öykülere, karakterlere, vs. vs.
    Bu arşiv fikrini can-ı gönülden destekliyorum. Sonra ev oturmaları, kekler, çaylar, filmler...
    Harika!
    :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!