Pazar, Şubat 24, 2019

PORTAKALLI KEKE KAR YAĞMIŞ !

Pazar günü, öğleden sonra annemi ziyarete gelecek misafir haberi.
Üstelik misafirlerden bir tanesi, küçük bir kız çocuğu.
Evdeki malzemeyle ne yapılır, kısa zamanda?
Kurabiye yapayım, portakallısından, çocuklar sever. 
Hayır yapmamayım, çok yağlı olur, hem de bir tepsi kurabiyeyi benim çocuklar evde değilken kim yer?
O zaman, portakallı kek yapayım.
Hem hafif, lezzetli de, üstelik yağsız.
Tarifi bir kaç sene önce Leylak Dalı'ndan almış ve bir süre sık sık yapmıştım.
Hep olduğu gibi, aldığım tarifi aynen kullanmamış, kendime göre birşeyler katmıştım.
Haliyle, bu defa yine değişiklik yaptım.
Evde çikolata yoktu, dışarıda yağan kardan esinlenip, kekin üzerine pudra şekeriyle kar yağdırdım.



Küçük kız kar yağmış keki beğenecek mi, bakalım?
Size yazarım sonra.

5 yorum:

  1. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Çok verimli bir çalışma olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. portakallı kek en sevdiğim. bu tarifi de deneyeceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  4. Zeldacığım,
    Dene mutlaka. Tarifin aslı Leylak'dan, çeşitlendirerek devam ediyoruz. ;)

    YanıtlaSil
  5. Benim versiyonumu da yapınca paylaşırım mutlaka :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!