Pazartesi, Şubat 27, 2017

yazayım dedim de...

... ne yazayım bilemedim. bu aralar kafalar biraz karışık derlenip toplanmak epey çaba istiyor.
tam da böyle bir zamanda, önce nezle ol, sonra barsak enfeksiyonu derken bir hafta geçti bile.
neyse ki, dizi seyrettim, film seyrettim, kitap okudum ve güzel vakit geçirdim kendimle. 

verdiğim sözler vardı, bugün artık zamanı haydi zıpla dedim kendime ve işe giriştim.
çok zamandır aklımda olan işi yaptım, kütüphaneyi elden geçirdim. 
bunu  niye almışım, bunu ben mi almışım, gençken nelere merak sarmışım kategorilerinden epeyce ayıklama yaptım. bu fasıldan olanları bize yakın avm'nin kitap toplama kutusu için ayırdım.
zamanım olsa tekrar okurdum diye düşündüklerimi, güzel insanlar okusun diye iletmek üzere ayırdım, yarın o faslı halledeceğim.

if için altı tane bilet almıştım, son anda. dört tanesi bir güzel yandı, hastalık ustalık derken. neyse, son anda bir israil bir polonya filmi gördüm, iyi hissettim kendimi.

sabah oscar töreninin epey bir kısmına yetiştim, hem de karışıklık nedeniyle oluşan dedikoduyu ve eğlenceyi kaçırmadım.

bizim fakülteden dönem arkadaşları yine yemek düzenliyorlar, sabah bir günaydınlaşma faslıdır başlıyor, ardından video gönderme faslı...  
amanin kaçasım var!



kitapları toplama kutusuna vermek için avm'ye gittiğimde  lale aldım. soğanları dört parmak kadar yapraklanmış.
umarım, iki hafta önce aldığım nergisler gibi beni mutlu eden lalelerim de olacak, pek yakında.


4 yorum:

  1. Ayy o günaydınlaşma ve video gönderme faslından bende de var, dertleri nedir bilmem.
    İzlediğin Polonya filmi "Baba ve Oğul" değildir umarım :)
    Ay geçmiş olsun demeyi unuttum, pardon

    YanıtlaSil
  2. O gruplar cok fena..
    Film dizi derken emzik gibi tabletle geziyorum.. 100 gb bitirmisim..
    Yok kitapligi dagitmaya hala kiyamadim..
    😂
    Bi de gecmis olsun birakayim .. kosecige...

    YanıtlaSil
  3. Leylakcığım,
    Yakaladığım iki filmden Polonya filmi "Seni Ne Kadar Sevdiğimi Bir Bilsen", diğeri İsrail filmi "Benzemez Kimse Bana".
    İsimler de filmler de ilginçti. :)

    YanıtlaSil
  4. Ataletciğim,
    Kitaplığı dağıtma zaten, fazla olanları elden çıkar başkaları da okusun.
    Amma ısrarcıyım hah! :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!