Çarşamba, Ocak 06, 2021

Her Güne Üç Güzel Şey Defteri



Bir defter tutmaya başladım.
"Defter" yerine "blog tutmaya başladım" desem, daha doğru olacak.
Biraz günlük gibi, her gün yazmak gerekiyor.
Keyfimin kim ki kâhyası bana mecburiyet getirmiş?
Kural yazıcı da benim, mecburcu da...
Kendime bir konu belirledim ve hedef koydum.
Nasıl mı?







Yazının yer aldığı blog, benim yeni blogum. Henüz çok bebek, tasarımını oturtamadım, kaç gündür düzenlemek için savaşıp duruyorum. Baştan blog yapmak ne zormuş, unutmuşum gerçekten. 

Her gün için üç güzel şey yazmayı hedefledim buraya.
Blogun bir tanesine ancak yetişiyorken, ikincisine ne gerek vardı, değil mi?
Küçükken oğlumun aklına cin bir fikir geldiğinde söylediği gibi vereyim cevabı, aklımdan başımdan geldi!

Belki, dedim, rastlayan, okuyan, ilham alan birisi olur, belki bir faydası olur kimilerine, belki bir gülümseme, belki bir nefes olur.
Umarım...

6 yorum:

  1. İkinci blog biraz zor yürüyor bazen, arada denemişliğim var.Her gün güzel bir kaç şey bulmak hayatı renklendirir eminim. Bende yapmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap,
      İkinci blogu geçmişte bir süre denemiştim, yaptığım ekmeklerin tariflerini yazıyordum.
      Güzel şeylerin daha düzenli bir çaba isteyeceğinin farkındayım, sürdürmeyi umuyorum. :)

      Sil
  2. bende aynı öneriyi bir kitapta okumuştum ve bol cicekli bir defter alıp not almaya başladım yaklaşık iki aydır , bazen unutuyorum ama neyse :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Dilek,
    Niyet etmek önemli, başlamak daha çok önemli.
    Arada atlansa da olur, hem çiçekler hatırlatır kendilerini. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben okuyorum yeni bloğunuzu da,çok keyif veriyor...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Arzu,
    Blogun sessiz okuyucularının arada sırada ses vermesi üstelik bu seslerin moral olması, blogun yazanı için mutluluk kaynağı. Kesin bilgi. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!