Salı, Aralık 07, 2021

masalmış

 


yılın en kısa günlerinin karanlığı henüz geçmiş

sıradanlığın sıkıcı umutsuzluğu hükmünü sürüyor

aniden bir flaş patlaması gibi, burada

onca yıldan sonra yeniden, merhaba

günler boyu süren sessizlik 

çok sonra anlaşılacak nedeni

derken posta güvercini konuyor, bir mektup

üzeri el yazılı zarfı görmeyeli hayli zaman olmuş

şaşkınlık, sevinç, heyecan, aynı anda

kalp çarpıntısıyla dolu merakla okunuyor sayfalar

okumak mı?

beyaz üzerine lacivert şekillerden anlam çıkarma oyunu

yazılı olandan yazılmamış olanı anladığını sanma becerisi

becerisi mi?

oyun oynama isteği belki de

kış karanlığı çoktan bitmiş gitmiş

bahar yaklaşıyormuş


**********

"Ey geceler, ey gizemli bir ırmak gibi akan aşk..."

Kum Kitabı Sf. 37


10 yorum:

  1. Fotoğraf da masal gibi ama :)

    YanıtlaSil
  2. Hani “Her Güne Üç Güzel Şey” de sormuşsun ya, böyle mi kalsa tek mi devam etse, ilk göz ağrıma haksızlık mı oluyor diye bir duyguyla, anladım seni ben aslında, sanki her şeyi yeniye aktarınca ilk göz ağrın ihmal ediliyormuş gibi sanırım. Naçizane daha yeni geri dönsem de ben şunu gördüm geçen seneden bu seneye, bu bizim ilk göz ağrımız canımız blogun sanki daha bir elegan oldu. Hani gerçekten dönüp okuduğunda senin anlayıp tebessüm edebileceğin daha derinlikli Notlar düşüyor buraya. Burası anahtarı sende kilitli defter orası ortalıkta duran ajanda gibi. (Şimdi orayı hafifsediğim anlamı çıkmaz di mi? Çıkmasın, anladın sen beni) yapabiliyorsan ikisi de kalsın tatlım, ama kararın ne olursa buralardayım ben yani :)
    Fotoğraf ayrı alıntı ayrı güzel ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Burası anahtarı sende kilitli defter orası ortalıkta duran ajanda gibi."
      Yaa nasıl güzel tanımlamışsın, böyle oldu evet ve seni anladım tabii ki ve de aydınlandım kendi adıma. :)
      Bence de fotoğraf güzel, neden, çünkü ben çektim. :))

      Sil
  3. beyaz üzerine lacivert şekillerden anlam çıkarma oyunu

    yazılı olandan yazılmamış olanı anladığını sanma becerisi

    becerisi mi?
    Çok güzel =)
    Okumayı ve yazmayı seven biri olarak takibe aldım blogunuzu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve ilginiz için. :)

      Sil
  4. Gelecekten geliyorum, "baharmış" zamanlarından.. O zaman yaşanacak telaşlı heyecanın tohumlarını atan "masalmış" zamanı, en az gelecekteki kadar, kadim bir an. Teşekkürler paylaşım için. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekteki bahar, masal zamanına oldukça yakındı ve üzerinden kışlar geçti, aslında. :)
      Beğenmenize sevindim, ben teşekkür ederim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!