Cumartesi, Ocak 21, 2023

2023 Ocak, Ayın 21'i, Öğleden Sonra, Suadiye Sahilinden Denize Bakış

 


Öğleden sonra sahile yürüdüm, kıyıdan adalara doğru  biraz bakındım,
Kaç günlük lodos üstü az yağmurdan sonra gündoğusu - poyraz karışımı hafif esinti ve güneşi kapatmayan hafif bulutlar, karşı kıyıyı saklayan deniz üstü biraz pus ve  parlak ışıklı  hava,
Sanki Nisan ayındayız, kış çoktan geride kalmışcasına,
Soldan sağa Büyük, Heybeli, Burgaz, Kınalı adalar sıralı, 
Sağdaki fotoğrafın solunda kadraja giren başka ada değil, Heybeli'nin ucu

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bu dünün şiiri, bugünün şiiri daha lirik oldu. :))

      Sil
  2. Ne severim adaları ve uzaktan izlemeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve de vapura atlayıp, yelkovan kuşlarının peşi sıra adalara gitmeyi...

      Sil
  3. Öteden beri, adaların İstanbul' a farklı atmosferleri yaşatan küçük hediyeler olduğunu düşünürüm. Sıkça B.ada ve Burgaz'ı ziyaret ederdim. Şu anda bu satırları yazarken bile gözlerimi yaşartacak anılar sükun etti.
    Ama çok keyiflendim bu yayından... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dönem İstanbul'da yaşayıp adaların büyüsüne bir kez kapıldıktan sonra, unutulmaz oluyor adalar; hangisini severseniz sevin. :)
      Ne mutlu bana, anıları yol olup keyif de verdiyse şu iki satır. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!