Çarşamba, Ocak 18, 2023

se la vi

bu sabah sokakta gördüğüm bir arabanın arka tamponun hemen üstünde bir yerde yazıyordu,
ancak dikkatli bakınca görülebilen büyüklükteydi,
"Ces't  La Vie"
düşündüm; 
araba sahibi  Emerson&Lake&Palmer'ın şarkısını diline pelesenk etmiş benim yaşlarımda birisi mi,
veya sadece "Hayat Böyle" demek istemiş olabilir mi, 
kim bilir, belki aleme bu da benim arabam demek mi istiyor?
ah, sonra bir de ne göreyim yakın tarihte Khaled de aynı isimli bir şarkı yapmış!
haydi bakalım, hangi şarkı ya da hangi düşünce o yazının sebebi?

sizin için benim bildiğim ces't la vie'yi buraya bırakayım,
siz de arabanız olsa ne için o yazıyı yazdırırdınız, bi düşünün bakalım.

şarkının hikayesi ve grup hakkında bir yazı buldum, merak ederseniz burada. 

hamiş:
ben olsam neden o yazıyı yazdırırdım?
yazdırır mıydım emin değilim, hadi yazdırdım diyelim,
"ya arkadaş boş ver, hayat böylece geçip gidiyor" demek için, belki. 

6 yorum:

  1. Blogrolumda se la vi'yi görür görmez uçtum doğal olarak, ve durumu görünce oyumu direk Emerson Lake Palmer lehine kullandım, çünkü kulağıma üflenmiş ninni gibi kalıcı tonlama aradan geçen yıllarda hiç yok olmamış ama bir uykudaymış ki aynı tatlılığı ile kaldığı yerden akmaya başladı ki sadece adını görmemle:) Bir yazı hiç bir zaman düşündüğüm bir şey olmamıştı, dolayısı ile asla yazdırmazdım Sevgili Okul Arkadaşım. Şimdi yorumumu yaptığıma göre şarkıyı geçmişe doğru uçarak dinleyebilirim. Ne iyi ettiniz de bu yazıyı yazdınız, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkının sizde uyandırdığı duygular hakkında, ne kadar yerinde ve eminim tüm bizim nesil "se la vi" severler için geçerli bir tanımlama yapmışsınız Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Araba arkası yazısı gerçekte ben de yazdırmazdım, ancak insan yine de dışavurumcuların fikrini merak ediyor. ;)

      Sil
  2. Uzun zamandır dinlememiştim ''se lavi'' yi. ne özlemişim. instagramda bir hikaye koyacaktım bugün, ona acaba hangi şarkıyı seçsem derken önüme çıkardı ''hayat böyle'' işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten, uzun zaman dinlenmeyince özlenen melodilerden biri bu. :)
      Şarkının yazılma hikayesi de ayrıca hoşmuş, yeni öğrendim. :)

      Sil
  3. Arabaya bir şey yazdırmamak daha iyi fikir gibi:) Ama Kadıköy deki Beşiktaş iskelesi mi, Beşiktaş taki mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, Kadıköy'deki Beşiktaş iskelesi ! :))

      Sil

Hoşgeldiniz!