Çarşamba, Ocak 11, 2023

...foor miiii, foor miiii....

Eski  yolculuklardaki gibiydi tam o anda, çook eski yolculuklardaki gibi, çocukluğun kaygısız yıllarında aileyle gidilen tatillerdeki araba yolculuklarındaki gibi.
O vakitler arabanın teybindeki kasette çalan şarkılar isimlerinden çok  nakaratlarıyla anılırdı, onlar "dosdoss"  "foor miii for miii"  "çançan"dı.
En çok sevilen en çok gidilen yerlerden birine yapılan kısa yolcuktan dönerken  bu defa arabaya bluetoothla bağlanmış telefondan gelen müzik coğrafyaya birleşince  zamanda yolculuk  başladı. 
Tıpkı o günlerdeki gibi tempo tutarak, şarkıya  eşlik ederek o anı bir armağan gibi yaşadı ana-oğul.


Göl kenarındaki yolda eşlik edilen şarkı bittikten sonra çıkılan otoyolda denk düşülen kamyon arkası yazısı...

12 yorum:

  1. Şarkıyı tıkladım veeee... bir anda plağın çıktığı ve merakla koşup aldığım yıla uçtum; tür önce şaşırtsa da sonra bayım bayım bayılmıştım ve bana o ana kadar tahammül edemediğim klasik müziğin ilk harcını atmıştı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar geçtikçe değeri artan, anlam kazanan parçaların başında geliyor bence de. :)

      Sil
  2. Yalnız kamyon arkası yazısı çok iyiymiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamyon arkası yazısına bayıldım, fotoğrafı çekebilmek için kaç takla attım bilsen. :))

      Sil
  3. Bizim meleketin filozofları kamyon şöförleri bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara kamyon arkası yazıları yasaklanmıştı, oysa ne kadar renkli kamyon kasaları olurdu ve ne güzel yazılar.
      Böyle denk düştükçe hayranlıkla bakıyorum. :)

      Sil
  4. Kayda değer bir kamyon yazısı imiş. :) "for miiii" ise çok, ilk ve tek sevdiklerimden.. Yolculuk ne hoş şeydir, tasa ile çıkılmadıysa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcululuk yapmak genelde güzel ve evet haklısınız bazen tasayla çıkılıyor. :(
      Yazı etkileyiciydi.:)

      Sil
  5. yaaa foooor miiiii'den bu şarkıya geçeceğimizi düşünmemiştim vallahi, gülümseyerek dinledim en baştan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh işte, bizim çocukların şarkı kodlamaları nakaratlarla oluyordu bir zamanlar, bu da oradan yadigar. :))

      Sil
  6. Kamyon yazıları, kamyon yazılarımız :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!