Pazartesi, Mayıs 08, 2023

Sarı kurdelem sarı...


Kırmızı gelincik hepimizin sevgilisidir, çok severim.
Bu bahar gelinciklerin bilmediğim renkleriyle  tanışıyorum.
Dün pembe mi somon  mu olduğuna karar veremediğim gelincikten sonra, bugünkü konusunda netim, düpedüz sarı bu.
Babannem rahmetli "kurban seni yaratana" derdi.


Bu sarılar, taze çiçek açmış, yanısıra üzeri tomurcuk dolu kaktüs.
Dünkü tepe tırmanışlarımız esnasında kayalık alanda tanıştık kendileriyle.


Vazodaki katırtırnakları bu mevsimin en sevdiğim  mis kokulularından.
Bir kaç senedir -pandemi  nedeniyle belki de- bir türlü denk düşünmemiştim. Bu defa hem yollarda seyrettim hem şu minik demeti topladım, iki gündür karşımda  bakıp duruyorum.

14 yorum:

  1. ben bu bahar aylarında bizim çocukluğumuzdaki inanç dünyası programının girişinde gibi hissediyorum kendimi, "kurban seni yaratana" diye dolaşıyorum ortalıklarda :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa farklı renk gelincik gördüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce koyu kırmızı ve daha açık kırmızı görmüştüm, bunlar benim için de sürpriz. :)

      Sil
  3. Ayyyyyy katırtırnakları, bizim mimasın da baştacı, nasıl güzel kokar! Sarı gelincik çok gördüm de somona hiç rastlamamıştım :) Sayende! En güzel mevsimi sence de bu değil mi bölgenin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bölge için en güzel mevsim ilkbahar, ikinci güzel mevsim güz bence. :)
      Gelincik mevsimine ve katır tırnaklarına aynı anda denk düşmek harika oldu. :)

      Sil
  4. Sarının enerjisi bambaşka oluyor değil mi? Neşelendiriyor insanı, iyi geliyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl güzel enerji veriyor, iç ısıtıyor! :)
      Van Gogh'un sarıları gibi...

      Sil
  5. Ben başlığa takıldım. Oğlum çok küçükken "Sarı Kurdelem Sarı" şarkısı söylenmeden uyumazdı :) Aklıma geldi ya, ne zor uyuyan çocuktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah zor uyuyan çocuklar...
      Fakat, uyku musikisi olarak ilginç bir tercih olmuş, çok hoş. :))
      Ben de severim bu şarkıyı. :)

      Sil
  6. Bende sümbül hastasıyım. Geçen bahçeden kopardım aldım misss :) Ama fotoğrafını çekmemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümbül de severiz. :))
      Bize çiçek olsun, hastasıyız. :)

      Sil
  7. Blogunuz çok güzel.. Sizi kendi sayfama da beklerim https://lensoptikal.com/ :) İyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!