Cumartesi, Ocak 20, 2024

Bir Konserden Kalan

Dün dinlediğim konserden kalan bir anıyı buraya eklemek istedim.
Günü ve konseri Her Güne Üç Güzel Şey'de uzunca anlattığım için, biraz ayrıntı isterseniz sizi oraya davet edeyim. 

Dinlediğim konserin kaydı belki Radyo 3'de yayınlanır, o zamana dek, aynı eserin Frankfurt Radyo Senfoni Orkestrası tarafından yapılan bir başka güzel kaydını meraklısı için buraya ekliyorum; Mozart'ın 297 sayılı klarnet, obua, fagot ve kornolu konçertant senfonisi.




Konseri dinlerken, müziğin verdiği saf duyguları ve Mozart'ın bize ulaştırdığı çocuksu sevinçleri  hissettiğimi, içtenlikli bir not ve kendime  hatırlatma olarak buraya eklemek isterim. 
Keyifli  dinlemeler dilerim. 

6 yorum:

  1. Bir klasik müzik konserine gitmeyeli ne çok yıl oldu, oysa o konserler bana ne güzellikler kazandırmıştı Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmelisiniz, eminim sizin orkestranın da kaçırılmaması gereken, cazip bir programı vardır. :)

      Sil
  2. Ah müzik deyince akan sular duruyor benim için de <3
    Eser harika, kendime bu sene için söz veriyorum ki, fiziki olarak gidip konser izlemek üzere.
    Teşekkürler Sevgili Ekmekçikız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı müzik dinlemenin keyfi, özellikle o kocaman orkestrayı bir salon dolusu insanla birlikte dinlemenin verdiği enerji ve yaşanan sinerji bambaşka Sevgili Momentos.
      Kendinize verdiğiniz söz, nefis bir armağan olacaktır, eminim. :)

      Sil
  3. Mozart hep çocuk kalmış gibi gelir bana da, çocukluğunu müziğe bu kadar eğilerek tam yaşayamadığı için heralde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun C.ciğim, Mozart çocukluğunda saray saray dolaşmış, konserler vermiş. Yine de ruhunu çocuk tutarak kendini korudu belki de, öyle değilse bile müziği o hissi veriyor.

      Sil

Hoşgeldiniz!