Pazartesi, Mart 04, 2024

Be the reason someone smiles TODAY

Aklım bir karış havada gibiyim, sanmayın ki bahardır şudur budur... 
Bir dalgınlıktır oldu, muhtemelen sabahberi aklımda dolaşan tilkilerin kuyrukları birbirine dolandı  ve sonrası festival.

Olan şu; öğlende pilatese giderken taytımı tişörtümü koyduğum çantayı almadan çıkmış olduğumu kırk dakikalık yürüyüş sonunda tam da stüdyoya ulaşmama ramak kala fark ettim. 
Ahhh! Ne yapacağım şimdi?

O noktada hızla düşündüm; haydi paraya kıydım, taksi buldum, atladım eve geldim ve de döndüm diyelim, derse yetişemem mümkünü yok, hiç olacak gibi değil. 
Ne yapabilirim başka? Hocamın yedek kıyafeti vardır desem, kızcağız benden hayli ince ve ufak o da olmaz.

En iyisi şuradaki her şeyin satıldığı mağaza zinciri P.'ye gireyim, pamuklu tayt vardır umarım, bir de tişört bulursam... 
İyi de bu fiyatlar ne böyle?...
Şurada şort tişört pijama takımları varmış, bak onların fiyatları biraz daha makul, en azından bir tayt fiyatına takım alabiliyorum, hem zaten ihtiyacım da vardı.
Haydi bakalım, aldım çıktım da stüdyoda salonda herkesin ortasında yazlık pijamayla nasıl egzersiz yapacağım acaba?

Hocam salonda, benden önceki öğrencisiyle ayaküstü konuşuyor, yanına yanaşıyorum "M.ciğim bişey soracağım, bugün dersi salonda değil de odalardan birinde yapsak?" diyorum.
Olur tabii diyor, ekliyor "ne oldu, bişey olmuş, can sıkıcı bir şey değildir umarım". 

Olanı söyledim haliyle, spor kıyafetimi unuttum, onun yerine pijama aldım, şurada herkesin ortasında pijamayla salınmayayım. 
Pijamamı giydim, odalardan birine geçtim, hocam geldi ve çalışmaya başladık. 
Arada kıyafetime gülerek ve ders sonunda da anı fotoğrafı çekerek çalışmayı tamamladık.



İşte açılışını spor salonunda yapan pijamamın üstü,
"Bugün birisinin gülümseme nedeni ol"  diyor ya, başta kendim olmak üzere, epey bol gülücük sayesinde oldu.

20 yorum:

  1. ahahaha, bu tam benlik bir olay olmuş yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :))
      Bir olay var ve çözülmesi lazım, ne yaparsın? ;)

      Sil
  2. Harikasınız, çok yaşayın siz :)) ama buna ayak uyduran hocaya da "kocaman bir alkış" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. <3
      Hocam candır! Çok uzun zamandır tanışırız, uyum sağlayacağına güvenmesem bu kadar rahat olamazdım. :)

      Sil
  3. Yalnız pijama güzelmiş, papatya desenli :)) Oluyor böyle, ben de neredeyse nikahıma gelinlik altı postalla gidecektim, merdivenlerde fark ettim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharlık işte, günü kurtardı valla. :))
      Ooo! Senin hikaye de iyiymiş. :))

      Sil
  4. Yalnız seçim muhteşem Sevgili Okul Arkadaşım, ben gülümsedim mesela, kahkahaya bile evrilebilrdi, çok tatlıydı vesselam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sakınmadan kahkaha atabilirsiniz Sevgili Okul Arkadaşım, bir başka arkadaşım okurken öyle çok gülmüş ki, hıçkırık tutmuş. :))

      Sil
  5. Ya Sevin gerçekten aşırı tatlı bi insansın ahahaha :D ❤️

    YanıtlaSil
  6. :)))) oluyor bazen böyle. Bende yazın sergi kurarken terliyorum, yanıma almayı unutuyorum atlet ve tshirt pazardan alıyorum bende hemen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, oluyor Özlemciğim, çaresi olsun da, unutmak önemi değil. :))

      Sil
  7. :))))) şahane olmuş bu. yüzümde kocaman bir gülümseme ile okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu işte bişeyler, evet çok hoş bir anı kaldı. :))

      Sil
  8. Yaratıcılığa ve günü kurtarmaya bayıldım. You are the reason I smiled today. :)
    Sizinki gibi olmasa da ben de bir gün hem buz gibi bir havada ve sabahın erkeninde ısınmamış stüdyoda üşümek hem gece yattığım yumuşacık sıcacık termal taytı çıkarmak istemediğimden pilatese aynen yataktan çıktığım kıyafetimle gidiverdim desem? :D Voltran voltran voltran hoo! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh pek sevindim, amaç yerini bulmuş demek ki. :))
      Voltran voltran voltran hoo! Harika! <3

      Sil
  9. Pijama amacını gerçekleştirmiş hatta aşmış. Her okuyanı gülümsettiniz :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!