Salı, Ekim 21, 2008

DEVEKUŞU MUYUZ?

"....Açın artık Youtube’umuzu!
....Ama aylardır kapalı olması, bir de bunu laçka bir esprinin defalarca tekrarlanması gibi, ayda bir, gün içerisinde on dakikalığına açılıp derhal kapanması filan; bunlar, internetin geldiği çağla bir araya gelince çok komik oluyor.
....Hakkımızda ne çıkarsa çıksın, biz görmeyelim de, kimler görürse görsün.
Aman bizim kerizler bakmasın da, başka milletlerin zibidileri bizim umurumuzda değil.
....Yav, biz ne yaptık size de, bu kadar düşmansınız bize?
Vallahi de, billahi de okullarınızda ne derlerse yaptık. Toplasan cuma ve pazartesi günleri okuldaki törenlerde ayakta beklediğimiz saatler ömrümüzün yarısı. O dersler, o öğretmenler, o aşağılanmalar; okula gazete götürüyoruz diye okuldan atılmalar; siyasetten anladığımızdan da değil ha, akşama televizyonda ne var, onu öğrenmekti niyetimiz.
Daha yetmedi mi, aha da size yemin, abi anlamıyoruz siyasetten, sevmiyoruz, genlerimizi kuruttunuz, bırakın bari sanal dünyalarımız özgür kalsın
....."

demiş, bugün Ayça Şen.
Hakkaten, biz devekuşu muyuz toptan?
Biz görmeyince, kimseler görmüyor mu sanıyoruz?
Neden bu saçmalık?
Off, yani!

Ayrıca, yazının tümü okunmaya değer. Üstüne tıklarsanız, erişebilirsiniz.
.

6 yorum:

şule dedi ki...

e dogru soze ne denir...ayca sen'in her sabah 99.4'de bir sabah programi var, cok eglenceli, orda da bugun youtube vardi dilinde.

Ekmekcikız dedi ki...

Hepimiz dilimize dolasak, bir faydası olur da duyarlar mı, bilmiyorum.
Tipik ikiyüzlülüklerden, bu iş de.
:((

Simon Templar dedi ki...

bence yutüp açılsa ama diğer binin üstünde sansür yerinde dursa en fazla konforumuz bir parça artar ama kısıtlanmışlığımız ve her an kısıtlanabilirliğimiz baki kalır. kapatılan ekşisözlük, vatan gazetesi, googlegroups,, hatta aylarca kapalı kalan wordpress'i düşünününce durum vahim. yutüp ancak bir sembol. bu durumda sözkonusu yasa veya uygulamalar değişmedikçe sembol olsun diye yutüp'ün açılmamasını tercih ederim (yoksa o açılırsa hiç ses yükselmez). yeter ki biz sesimizi çıkaralım, ve onunla beraber tüm sansürleri analım.

Ekmekcikız dedi ki...

O zaman:
Bütün devekuşu durumlarına sonnnn!!!!
Bütün sansürlere soooonnnn!
Yeter, bu milleti çocuk yerine koyan yasakçı kafa!

elektra dedi ki...

ya hakikaten. geçen gün benim sayfanın kenarına koyduğum müzik eklentisini kaldırayım diyordum aynı sebeple. amlum, imeem bile zırt pırt kapanıyor, açılıyor. hayır istediğimde dolanıp giriyorum nasılsa, ya da senin yaptığın o büyücü şeysi yapılabiliniyor:)))ayarlarını değiştiriyorsun oluyor bitiyor da, niye kardeşim????saçmaaaa, saçmaaaaaaa:((((

Ekmekcikız dedi ki...

Biz sersemiz ya, yasaklayınca herşey buhar oluyor, sanıyoruz.
Diye düşünüyorlar, zahir.
:((