Pazartesi, Ekim 04, 2010

ÖBÜR DÜNYA! *

Konu başlıklarımın arasına gökyüzü ve uzay diye bir bölüm eklemeliyim. İkide bir yıldız, bulut, güneş anlatır oldum, baksanıza...
Oldum olası bayılırım gökyüzüne bakmaya. Hem sadece gece yıldızlara bakmak değil merakım. Gündüz de bakarım gökyüzüne, balonlar, bulutlar, güneş, uçaklar, kuşlar, ne varsa işte bakarım.

Yıllar önce meslekteki ustamla konuşuyorduk, "denizi seviyorum ama, denizin altında olmaktan dalmaktan korkuyorum, oysa bugün seni uzaya gönderelim deseler hemen giderim" buyurmuştum da, adamcağız çattık belaya şaşkınlığıyla yüzüme bakıp, "nasıl yani kuzum, o bilinmeze gitmekten korkmuyorsunuz da, iki karış suyun altına bakmaktan mı korkuyorsunuz?" deyivermişti.
Ee, bin tane mühendis bin hesapla uçuruyor bir uzay aracını, korkmam tabii, diye ısrarı sürdürmüştüm.
N'aapsın adamcağız, "cık cık" kafa sallamıştı.

Şimdi efendim bu konuşma şurdan aklıma geldi; dünyaya en çok benzeyen gezegen bulunmuş. (Tıklayın haberin tamamını okuyun, dilerseniz.)
O eski Uzay Yolu dizilerinden, filmlerinden beri bu günü bekliyordum. Sonunda!
Mamafi, siz de yukardaki konuşmadaki kafa sallayan akil kişi gibi düşünüyor olabilirsiniz. O vakit aldırmayın bana canım. Bu olsa olsa yay burcu hallerimden biridir!



*Başlığı "ÖBÜR DÜNYA" diye atınca garip olmuş di mi? Sonradan farkettim.
Bu dünya başka dünya!

.

6 yorum:

aglea dedi ki...

"öbür dünya" deyince, bir de ünlemli filan, yani evet accık ürperdim sevgili ekmekçikız'cım. neyse ki güzel bir haber çıktı ardından:)

gerçekten güzel "bir başka dünya" imiş, umarım sonu bizimkine benzemez. oraya gitmeye başladığımız an güzelliklerini yavaş yavaş kaybetmeye başlayacak ama. bu kesin. dokunmayalım da temiz kalsın. sen de gitme, uzaktan seyredelim. sevelim, hayal edelim hı. yine de gözün aydın diyorum:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Aglea'cım,

Öbür dünya yerine öteki dünya desem, ya da başka dünya yine aynı yere çıkacağız.:))

Biz insanoğlu her türlü dünyayı sıkar, suyunu çıkarırız evelallah!
Benim gitme ihtimalim pek yok zaten, olsa olsa bir kaç nesil sonrası için umut var.
:)

hafif abi dedi ki...

gazetede haberi okur okumaz gidesim geldiydi benim.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şöyle şık bir uzay gemisiyle gidiliyor olsa, mesela...
Gidilmez mi yahu? :))
Elalem ay'da yer alıp satıyor, ne yapacaklarsa?

Adsız dedi ki...

Bak ben en çok "goldilocks" nam-ı diğer "düğün çiçeği" durumlarına takıldım :-) sen anladın beni, anladın...

ben de şimd kocamı anladım, bizim şu meşhur düğünü orada yapabilmek için ağırdan alıyor demek, oh be, şimdi anladım...

:-)
mis melty

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Evet tabii ki, onun içindir, bu düğün çiçeği konusunu düşünmüştür kendisi...
:))
Gidelim biz en iyisi.
:)