Perşembe, Aralık 06, 2012

1. gün



20 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

bu manzarayla çay içilir, kahve içilir, kitap okunur, hayal kurulurrr, ve sadece istanbulun keyfi çıkarılır:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Gugukcuğum,
Haklısın. :))
O dediklerini yapıyorum arada sırada, ancak öncelikle çalışıyorum. İş! ;)

hafif abi dedi ki...

neyin birinci günü çavdar teyzem?

şule dedi ki...

meraklandım ben de. neyin 1.günü sahi?

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

"Fotoğrafın" deeer-mişim, Sayın Abim... :))
Ama demedim ki! ;)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şulem,
"Yeni manzaramın" daha açıklayıcı bir cevap olacak. :))

şule dedi ki...

nasıl yani ???!

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Büroda odaları rotasyona tabii tuttuk. Yer değiştirdik. :))
Gereksiz telaşa neden olduysam özür dilerim. ;)

elektra dedi ki...

aaaa, bu güne kadar niye bu odada değildin ki kraliçam. ikinci bir emre kadar rotasyonu yasakla. bir de ben gelip büro temizliğini yapabilir miyim? :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Elektram,
Yahu bir kahveye gelsene?!...
Biraz ışığı olan bir hava olsun, keyfe bak sen! :))

Esma dedi ki...

rotasyon kaç gün de bir değişcek..Aman uzun olsun biraz bu sefer..:-)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Esmacığım,
Öyle birkaç günlük rotasyon değil bu, o dolapları, dosyaları aktarmak hayli zorlu işler. Kalıcı olmasını düşünüyorum! ;)

serpil dedi ki...

Artık rotasyon yapılmayacak, yasakmış falan desen :))

Özlemaki dedi ki...

ben artık böyle bir pencere kıyısında bekçilik yapmak isteyebilir miyim? =)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Serpilciğim,
Söylemedim ama, öyle planlıyorum! ;)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Özlemakim,
Bekçiliğe filan değil, kahve içmeye bekliyorum. Her zaman... :))

Özlemaki dedi ki...

yok ben kahve içiminden daha uzun kalmak istiyorum ama =)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

E iyi o zaman sen de gece bekçisi olursun, geceleri ışıl ışıl oluyor!
:))

Özlemaki dedi ki...

kabul ediyoruuuuuum! =)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Hayırlı olsun efendim! :))