Çarşamba, Mayıs 08, 2013

bugünlerde...

...işler pek yolunda gitmiyor.
yanlış anlamalar, eksik anlamalar, farklı anlamalar gırla gidiyor...
canım sıkılıyor.

bahar meltemi esmeliydi başımızda. oysa  rüzgar poyrazdan fırtınaya yakın hızla esiyor, üşütüyor. kışın olsa donmuştuk!

dün öğleden sonra, bir karga kondu balkon demirine. şöyle baba bir karga! yüz sene yaşarlarmış ya, bizimki 80 olmalı. başı siyah, boynu ve göğsü kurşuni, kanatları siyah...
gagasının ucunu rüzgâra verdi duruyor. tam o ara,  rüzgâr da ne esmek, ne esmek... kanatlarının telekleri havalanıyor. 

böyle zamanlarda kimin hayatı daha zor acaba? düşünüyorum.
kesinlikle bizimki kolay ve biz onu "değerli" insan özelliklerimizle zorlaştırıyoruz.

oysa, yaşam öyle yalın ve sade olmalı ki!...



new york filarmoni konserine gittim.
fotoğraf çekmek yasaktı ya, konser bitti bis yaptılar, selamlıyorlardı, artık dayanamadım kötü çıktı filan aldırmadım, çektim.

8 yorum:

  1. Selam doğru söylemişsiniz.Yaşam yalın ve sade olmalı hesapsız olmalı.İlişkilerde öyle olmalı

    YanıtlaSil
  2. Bu Niyork Filarmoni işini fena kıskandım belirteyim :)

    YanıtlaSil
  3. İnsanlar da çok farklı günümüzde,onları anlamak için çok uğraştım ama artık yormuyorum kendimi,sizde öyle yapın boş verin ve üzmeyin kendinizi yazık değil mi bize de canımm...

    Kolay gelsin sevgiler..


    Bu aralar bir yeni ekmek yapsanız da görsek özledik ekmeklerinizi...

    YanıtlaSil
  4. Bugünlerde ben de çok düşünüyorum hayatı biz mi zorlaştırıyoruz diye. Cevabım maalesef evetten yana. Bu ara o kadar çok yapmam gereken iş var ki, hepsini koydum kenara Bilge'yle Antalya'ya kaçıyorum. Dönüşte iyi bir enerjiyle işlerin üstesinden gelmeyi umarak. Bu arada konseri ben de kıskandım:))

    YanıtlaSil
  5. Parıldayan Çiçek,
    Hepimiz bunu istiyoruz aslında, ama azımız başarıyor, galiba. :)

    YanıtlaSil
  6. Leylakcığım,
    Evet, bu defa Antalya'yı es geçmişler çok ayıp. :))
    Oysa, İzmir'e gitmişlerdi. Bak sen! ;)

    YanıtlaSil
  7. Esmacığım,
    Aslında ekmek yapıyorum da, öyle bak bu defa değişik bişey yaptım diyeceğim bir "ürün" olmuyor.
    Bir düşünüp değişik bir ekmek yapıp, yazayım.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Sevdacığım,
    Ohh ne güzel! İyi yolculuklar ve güzel enerji depolamalar size.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!