Salı, Temmuz 09, 2013

*Başlıksız, isimsiz, sebepsiz...

Ah canım, ah!
Gözümün önünde farklılaşıyor, değişiyor, uzaklaşıyorsun.
Yardım etmek istiyorum, elimi itiyor, direniyorsun.
Nereye kadar, nasıl gideceksin, nerede vazgeçeceksin, bilemiyorum.
Alıngan, mutsuz, sonuna kadar talepkar,  ne istediğini bilemeyen...
İsteklerin ve isteksizliklerin  birbiriyle çelişiyor.
Yalnız bir şey var:
Şunu bil ki, senin hayatının kaprisleri, benim hayatımdan geride artık. 
Benim için, benim kapris bile olmayan isteklerim daha önde artık.
Keyifsizliğine üzülüyorum, ama o kadar! 
Madem sen böyle istiyorsun, öyle olacak.
Çaresiz.


*Bir sebeple yazılmış, öyle bir kenarda buldum, şimdi burada.

6 yorum:

semmma dedi ki...

öyle aynı bişey ki hissettiğim, canımı yaktı.

şule dedi ki...

bunu hissetmiş olmana şimdi yine üzüldüm. atlattığına da seviniyorum :)

Ebru dedi ki...

Geçmiş gitmiş. (iyi ki) özledim ekmekçim

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Semmma,
Bazen yazılan başka başka duyguların tanımlamasına denk düşebiliyor, işte.
Umarım acın çabuk diner.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şulem,
Galiba amacımı aştım, bu notu yayınlamakla.
Neyse ki, bu yaşanan bir sıkıntının değil, bitmiş bir sıkıntının notları.:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ebrucuğum,
Kalp kalbe karşı; ben de özledim! :)