Cuma, Temmuz 05, 2013

DALİDA'DAN DİNLEMİŞ MİYDİNİZ? BANG BANG!

8 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Türkçesi geldi kulağıma şimdi, hatırlar mısın?
"Çok genç yaşlardanyken biz
Nasıl da beni severdi
Dünya bile yıkılsa
Ayrılamam senden derdi"
diye başlardı, kim söylerdi ki unuttum bak :)

Leylak Dalı dedi ki...

Bir de Dalida'dan La Bambola'yı çok severim ben, vay be bizim gençliğimizin şarkıları daha güzelmiş (esasen genç bile değil çocuktuk sanırım)

şule dedi ki...

ne güzel şarkıdır bu...hep içime dokunur...

büro mobilyaları dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Leylağım,
Ben de dinlemiş olmalıyım, ama kim söylerdi hatırlayamadım.
Düşündüm ki, bu şarkının sözlerini olsa olsa Fecri Ebcioğlu yazmıştır, bari onu bulayım dedim. Meğer, şarkıyı bizzat o söylemiş.
İşte bak:
http://youtu.be/iB_n40Rk8qE

La bambola'yı buldum ve hatırladım. Dinliyorum şimdi. :))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Şulem,
Haklısın! :)
Hikayesi naif de ondan mı içe dokunur dersin?

Leylak Dalı dedi ki...

Off çok fenaymış be Ekmekçim, hele o sonlara doğru "hey hey" dediği bölümler. Ama ben hala kadın sesiyle hatırlıyorum, muhtemelen Ajdamız ya da Gönül Turgut da söylemiş olabilir. Biz yine Dalida'dan dinleyelim anacım :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Haklısın! Kesinlikle! :)))
Benim de aklımdan Gönül Turgut geçmişti. Öyle olsun! ;)