Salı, Ocak 27, 2015

martı, güvercin...

uçanlara bakıp duruyorum
bi alıp başımı gidesim var gibi

bugün büroya geldiğimde kendimde yabancıladığım bir öfke kapladı içimi, yeter yaa yeter artıkk
öyle boş amaçsız zaman geçirmek istiyorum, otuz küsur senedir geldiğim işe gitmeden

artık başka bir iş yapayım istiyorum, 
içimden geçenin beni mutlu edecek olanın ne olduğunu anlamak istiyorum

kendi sesimi sürekli susturup duruyorum, 
oysa  sakin olup şarkımın sesini duyurmasına izin vermeli...





rüzgâr uyumuş ay dalıyor her taraf ıssız,
ölgün ışıyor varsa eğer bir iki yıldız,
gel çıt bile yok korkma benim bahçede yalnız,
ey gözlerinin rengi kadar kalbi güzel kız.

6 yorum:

  1. bazen aslında olması gereken hayat ne kadar lüks, dimi..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Semmma,
    "Olması gereken" gerçekten lüks bir kavram. "Olmasını hayal ettiğimiz" diye yumuşak bir geçiş yapsak bile lüks galiba. :)

    YanıtlaSil
  3. Şarkıyı Dilek Türkan söylesin olur mu:)

    YanıtlaSil
  4. Serpilciğim,
    Ben İncesaz'ın yeni solistinden dinledim, sanki Dilek Türkan'la aynı tondan söylüyordu; sevdim. :)

    YanıtlaSil
  5. hayat yordu bizi şekerim. benim de gidesim var çok fena.

    YanıtlaSil
  6. Şulem,
    Şöyle bir kısa tatil yapmak, ya da değişik bir yer görmek iyi olur değil mi? ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!