Salı, Kasım 23, 2021

Onbeş yaş ve diğer bazı şeyler

Alttaki yorumları sonra okuyacaklar için kısa bir not düşeyim.
Yazının başında Borges ve ben kitabını okuduktan sonraki düşüncelerim ve Kum Kitabı ile ilgili notlarım vardı.
Onbeş yaş fotoğrafı kitapların önüne geçmiş, kendimi Borges'e karşı mahcup hissettim ve o nedenle yazıyı böldüm.



23 Kasım 2006'da  Ekmekcikız'a ilk kez yazmışım. 
Öylece, bir iki cümleyle, kendi kendine konuşur gibi. Yavaş yavaş burası yuvam olmuş, yazmışım yazmışım yazmışım ve onbeş sene geçmiş. 
Şimdi onbeş yaşındaki bloguma onbeş yaşımdan bir fotoğrafla iyi seneler demek istiyorum, daha yolun başındasın Ekmekcikız.
Fotoğraftaki onbeş yaş da ilk yazı gibi biraz, çekingen, hafif şaşkın, poz verirken nasıl duracağını pek bilememiş. Onbeş yaş işte!

18 yorum:

  1. Yaa, insan hiç mi değişmez, maşallah her dem taze, her dem güzel, her dem şirinsin. Hep gül böyle.
    Fotoğraf o kadar hoşuma gitti ki Borges'i es geçtim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakcığım,
      Senin dost bakışların güzel şeyler gördüyse, ne mutlu bana. Tatlı iltifatların için çok teşekkür eder, kucaklarım. :)

      Sil
  2. 2006'da ben de kırklı yaşların başında bir takipçi olarak takılmışım peşine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğimm,
      Nasıl geçti yıllar değil mi, hiç sorma! :))
      Borges ve Ben'i senin de beğenmene sevindim. :)

      Sil
    2. Ekmekçikız'la aynı yazıya girince Borges görünmez olmuş :))

      Sil
    3. Gerçekten Borges'ciğime mahcup oldum. :)

      Sil
  3. ya ekmekçim canım, insan her yaşta ışıl ışıl mı güler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülünce gözleri küçülen ve bu nedenle göz rengi şaşırtan canım arkadaşım anlar beni. :)

      Sil
  4. Nice yazılarını daha okur, nice senelerin geçişine tanık oluruz inşllh . uzun yıllar yazan nadir bloglarız, umarım bu böyle devam eder..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten, dönüp bakınca ne kadar uzun zaman olduğu daha iyi anlaşılıyor. Devam etmek, yazmak, okumak dileğiyle, sevgiler. :)

      Sil
  5. Nice 15 yıllara daha o halde:) Gülünce böyle gülebilmeli insan, dedim. O kadar sıcak, mutlu ve yürekten ki... Sanırım o nedenle yazılarınızdaki sıcak tat ve siz, hep 15 yaşında.

    Siz hep ... ama hep gülün, Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım, hep birlikte nice blog yıllarımız olsun. :)

      Sanırım insanın doğasında oluyor güleryüz. Ben kendimi bildiğimden beri gülerim, gülen insan severim. O kadar ki 6 aylık fotoğrafımda bile ağzım açık! :))

      Sil
  6. Nice paylaşımlar yapacağınız mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Sevgili Işın,
      Birlikte okuyalım yazalım dileğiyle... :)

      Sil
  7. Nice yıllara, gülüşün hep içimizi ısıtsın <3

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu 15 yıllar ve yaşlar. Foto harika! :)

    YanıtlaSil
  9. Hep birlikte yazalım okuyalım Neslihancığım, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!