Cumartesi, Kasım 13, 2021

İkibinyirmibir'i naa'pmalı?

Sizi bilemeyeceğim, 2021'i naa'parsınız? Ben henüz karar veremedim. Muhtemelen takvimin son yaprağını çevirip, yeni seneye başlayacağım.

Pek umutlu başlamıştık 2021'e, hastalık, salgın biter diye umut ediyorduk, en başta. Biraz da belki ekonomi canlanırdı, filan. Hatta belki seyahat imkanımız da olabilirdi. Yine de ne olur ne olmaz "her şeyin başı sağlık" deyip durduk.

Akşamüstü eve dönerken gördüm, bizim sokağın altındaki kaldırımın köşesinde "2021" boylu boyunca serilmiş yatıyordu. Yatıyordu biraz yumuşak bir ifade oldu, alenen kaldırımın köşesine fırlatılmış atılmıştı, çöpe kadar götürülmemişti bile!

Atana o kadar ağır bir yük vermiş olmalı ki diye düşündüm, yerin sokağa düşmektir demiş sanki. Haydiii bakalım, yallah!...



Yok yok! O kadar değil, güzel günlerimiz de oldu, kötüleri de. 
Umudumuzu koruduğumuz sürece gelen günün yenisini bekleyeceğiz. 
Hem "belki üstümüzde bir kuş geçer, gün doğarken ya da güneş batarken..."


14 yorum:

  1. Selam yazınızı acı bir gülümseme dudaklarımda okudum. Gerçeğimiz bu umudumuz halan var.
    Ne yapalım umutsuz yaşayamıyoruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2021 tabelasını yerde görünce ben de acı acı gülümsedim, doğrusu.
      Umutsuz yaşanmıyor tabii ki, madem yaşıyoruz sonuna dek umudumuz olmalı. :)

      Sil
  2. Başkalarını bilmem ama sanırım 2019un ekim ayından itibaren benim yüzüm doğru düzgün gülmedi. 2021 geldiğinde de pek bir umutlu değildim doğrusu ama 2022de bir şeyler daha bir güzel olacakmış gibi bir his var içimde. Bekliyorum bakalım neler olacak önümüzdeki yıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moralinizi bozmayın derim, yılların bir günahı yok aslında, sadece tuhaf zamanlara denk geldik.
      Bekleyeceğiz, güzellikler göreceğiz. :)

      Sil
  3. memleketçe bir sis bulutu içindeyiz hep, tıpkı bugünlerde bir yayılıp bir yok olan İstanbul'un sisli havası gibi.Bazen net görüyoruz neler olabileceğini, bazen kaybediyoruz görüş mesafesini.
    İyi dilekler eksik olmasın yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım tanımlaman çok doğru, sisli havada önümüzü görmeye çalışıyoruz, yol bazen görünüyor, bazen siliniyor.
      İyilik dileklerimiz dilimizde, gönlümüzde. :)

      Sil
  4. yine sabırlı insanmış, 2021'den sıkılıp atmak için 11.aya dek bekleyebilmiş :)
    şaka bir yana, zor bir yıldı evet ama böyle beter bir salgın için aşı bulundu ve aşılanabildik mesela ki bilime inancımın bu anlamda tazelendiği bir yıldı. 2022 daha iyi olacak. olmalı yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Belki de, "bi bitemedin yahu, haydi yoluna git" dedi. :))
      Haklısın, aşı yılın en umut veren yönüydü ve de ilaç bulundu, henüz kullanılmasa da bu da önemli.
      Güzel gelsin, iyilikle gitsin 2022. :)

      Sil
  5. Sayıların ve 2021'in suçu yok, insanlar fena:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son derece haklısın, onlar sadece işaret. Ancak, insana hatırlattıkları nedeniyle onlar fena sayılıyor. :)

      Sil
  6. Şarkı ne güzel geldi <3 Özlemişim sizi okumayı

    YanıtlaSil
  7. Çok severim bu şarkıyı ben de. :)
    Biz de sizin yazılarınızı özledik. :)

    YanıtlaSil
  8. 20'lisi nasıl kötü bi sene olduysa artık, 21'lisi nasıl geçti, ne ara geçti, o esnada ben napıyodum bilemiyorum gibi bi his bende bıraktığı. 22'lisi diğerlerine benzemez, mutlu ve umutlu olur umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber o umudu taşıyoruz ya, du bakali, kısmet! :)

      Sil

Hoşgeldiniz!