Salı, Aralık 13, 2022

baharmış



 kış karanlığının bahar yağmuruna dönüşümü

yayana iki koltukta oturmak, eskisi gibi

dirseklerin birbirine dokunması, heyecan yeniden

onun içinden geçenle senin içinden geçenin aynı olduğunu hissetmek

sahneye bakmak, sadece bakmak, aklı yan koltukta olmak

ikinci perdede bir elin senin elini bulması, sımsıkı tutması

iki saattir tutulan nefesin içinden geçtiği söz, nihayet

adaya gidelim mi, yarın

sabahın ilk motoru nerdeyse, 

kimseler yok, ne motorda, ne adada

bütün ada  dağ taş sarı, mimozalar deli gibi patlamış

hava soğuk mu biraz, kim hissediyor ki?

insanlar konuşarak ısınabiliyor, hiç denemiş miydiniz?

tüm kilitler açılıyor, anlatıyor da anlatıyor, sanki aradan otuz sene geçmemiş

arayı kapatma telaşı mı, temize çekme arzusu mu?

dinleyen hayret ediyor, her şeyi hatırlıyorsun

cevap kendinden emin, seninle ilgili hiç bir şeyi unutmadım

ayaklar yerden kesilmiş, bulutların üzerine çıkılmış, paraşüt desen hak getire

lazım olacakmış oysa, haberi bile yok şimdilik

********

Bir zaman öncesi 

8 yorum:

  1. Kalbimde o heyecanı hissettim okurken... Nasıl da güzel bir duygudur tariflediğiniz Ekmekçim <3

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı henüz dumanı üzerindeyken okudum, çok etkileyici olduğu kesin... sonra bir yorum yazmaya niyetlendim ama kaldım. Baktım kelimelerim yazanın ve yazının duygusunu karşılamaya yetmeyecek. Bir kez daha pes ettim. Sonra bu sabah bir daha okudum, elbette yine hissettim, biraz da Sevgili Geçmiş Bahar Mimozası'dan güç alarak içimden geçenleri döküverdim:)

    Muhteşemdi, Sevgili Okul Arkadaşım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu-yoğun yazı yazdığımızda, okuyan o yoğunluğu hissettiğinde, genellikle "ilk taşı kim atacak" benzeri ilk yorumu yazmanın ağırlığı oluyor, bilirsiniz Sevgili Okul Arkadaşım, bknz, dünkü yazınız. :)
      Yazıyı yazan istiyor ki, yazmakla murat ettiğini anlatabilmiş olsun. Bunu bilen okur o arzuyu incitmekten çekiniyor, tereddüt ediyor.
      Tereddütü aşarak yazdığınız için teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. "Masalmış", "Baharmış"... bu kelimelerin kendisi büyülü iken paraşüte ne hacet. Kendi atmosferini oluşturup, çoktan uçurdu okuyanları. Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraşüt en gerekli malzeme, ayakların yerden kesilmesi durumunda, acil iniş için gerekli ! :))
      Teşekkürler Sevgili Sezer. :)

      Sil
  4. ayyyyy kalbim nasıl çarptı....valla kendim yaşıyor gibi hissettim...çok mutlu oldum :))) harika valla çok harika :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk verdiyse, sevinirim komşucuğum. :))
      Bakalım, sonrasında neler olmuşmuş...

      Sil

Hoşgeldiniz!