Perşembe, Şubat 23, 2023

ÜÇ RENKTEN BİRİNCİSİ, MAVİ

Eski yazılarda teselli arıyordum, bir tanesine sadece göz atıp geçmedim, satır satır okudum. 
Birlikte çok çok filmler seyrettiğimiz, seyrederken ağladığımız güldüğümüz, sonrasında üzerinde konuştuğumuz can arkadaşım Bayan E. vakti zamanında "Mavi" filmi üzerine bir yazı yazmış. O yazı, muhtemelen şimdi olmayan kendi blogundaydı, ben de yazıyı Ekmekcikız'da yayınlamışım.

Şimdi bu kısa girişten sonra, 23 Şubat 2011'de yayınlanmış yazımın ilk paragrafını aşağıya alıyorum, üzerine tıklayınca eski yazıya ulaşacaksınız.




Krzysztof Kieslowski'nin Mavi, Beyaz, Kırmızı üçlemesinin ilk filmi Mavi'yi hatırlamak isteyenler, ne anlattığını öğrenmek isteyenler, güzelim müziği ve Juliette Binoche için...  






4 yorum:

  1. Serinin en sevdiğim filmi Mavi'dir. Yılbaşından evvel tekrar izledim üç filmi de yine aynı şeyi mi hissedeceğim diye, evet yine en çok onu sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yayınlarken son defa seyretmemin üzerinden uzun zaman geçtiğini fark ettim ben de. Seriyi tekrar. izlemeli, evet.

      Sil
  2. Ben hiç izlemedim ama vakit bulunca muhakkak izlemem gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hararetle öneririm Mimozacığım, sadece Mavi'yi değil, üçlemeyi seyredersen sonunda daha çok keyif alırsın. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!