Pazartesi, Mart 06, 2023

Sinemaya Gitmek Hakkında Blog Yazısı İstiyorum

Yeni eğlencem A I. 
Yani artificial intelligence, Türkçesi yapay zeka.
Şöyle ki, haberleri izlerken tozutmamak, ne olup bittiğini anlamaya çalışırken yüksek siyaset karakterleri arasında boğulmamak için bir kaç gündür kendime meşguliyet yaratmaya çalışıyorum.

Dün NOTION'a bir girip bakmıştım, ne olduğunu anlamaya çalışmıştım. Bugün CHATGPT'e bir girip baktım, sağı solu kurcaladım, biraz soru sordum filan. 
Yapay zekayla tanışan insanlar "soru soruyorsun cevap veriyor, inanılır gibi değil, insan ürküyor" minvalinde sözler söylüyordu. 
Aklıma geldi, CHATGPT'den bir blog yazısı istedim, konuyu "sinemaya gitmek" olarak belirledim.





Ben " Sinemaya gitmek hakkında bir blog yazısı istiyorum"

Akıllı Bıdık:

Tabii, aşağıda sinemaya gitmek hakkında bir blog yazısı örneği sunuyorum:


"Sinemaya Gitmek: Eğlenceli ve Keyifli Bir Deneyim

Sinemaya gitmek, her yaştan insan için keyifli bir aktivitedir. Birçok insan, sinemada filmleri izlemeyi sevdiği için hafta sonlarında veya tatillerinde arkadaşlarıyla veya aileleriyle birlikte sinemaya gitmeyi tercih ediyor. Sinemaya gitmek, sadece film izlemekle kalmaz, aynı zamanda arkadaşlarınız veya sevdiklerinizle vakit geçirmenin keyifli bir yoludur. 

İşte sinemaya gitmenin keyifli bir deneyim haline getirmek için bazı ipuçları:

Filmlerin Fragmanlarını İzleyin:
Bir filmi izlemeden önce fragmanını izlemek, filmin ne hakkında olduğunu anlamak için harika bir yoldur. Filmin konusunu anlamak, oyuncuları ve yönetmeni hakkında bilgi sahibi olmak size filmi izlemeden önce heyecanlanmanızı sağlar.

Biletleri Önceden Satın Alın:
Sinemaya gitmeden önce bileti önceden satın almak, sıra beklemeden sinemaya girmenize yardımcı olur. Ayrıca, son dakikada bileti satın almaktan daha ucuz olabilir.

Uygun Gün ve Saatleri Seçin:
Sinemaya gitmek için en uygun gün ve saatler hafta içi günler ve sabah seanslarıdır. Bu zamanlarda sinema salonları genellikle daha az kalabalık olur ve fiyatlar daha uygun olabilir.

Yiyecek ve İçecekleri Kendiniz Getirin:
Sinemada yiyecek ve içecekler oldukça pahalıdır. Bu nedenle, evde hazırlayacağınız yiyecek ve içecekleri sinemaya getirerek tasarruf edebilirsiniz. Tabii, sinema kurallarına uygun olacak şekilde, örneğin gürültülü yiyeceklerden kaçınmak gibi.

Konforlu Koltuklar Seçin:
Sinemada rahat koltuklar seçmek, filmin keyfini çıkarmak için önemlidir. Bazı sinemalar, daha geniş koltuklar veya ayak dayama özellikleri sunarlar. Bu nedenle, sinemaya gitmeden önce, hangi sinemanın daha rahat koltukları olduğunu araştırın.

Sonuç olarak, sinemaya gitmek eğlenceli ve keyifli bir deneyim olabilir. Yukarıdaki ipuçlarına uyarak, daha az maliyetle ve daha konforlu bir şekilde film izleyebilirsiniz. Ayrıca, arkadaşlarınızla veya sevdiklerinizle birlikte güzel bir zaman geçirebilirsiniz."

Nasıl?
Yeni blog yazarımız ve kompozisyonu hakkında siz ne dersiniz?

10 yorum:

  1. Ben ürktüm yeminnen bacım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı cümleler düşük olmuş, ifade biraz lise kompozisyon ödevi düzeyinde ama, konu hakkında yazmış mı? Yazmış! :))

      Sil
  2. neler neler yapıyor...ben dün 2023 seçimleri ile ilgili yaratıcı bir hikaye yaz dedim mesela. döktürdü yeminle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Nasıl bir senaryo yazdı merak ettim .En iyisi sakla sen onu, sonra karşılaştırırız, tutmuş mu? ;)

      Sil
  3. bu arada ben ingilizce yazdığım bazı mesajları cilalamak icin de kullanıyorum. gayet güzel sonuçlar veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o kullanım şekli, en mantıklısı aslında. :)

      Sil
  4. Ay bizim beyin son hobisi de tasarım yaptırmak ve benim çömezlerden daha iyi vallahi diye keyiflenmek. Bu daha emekleme aşaması, birkaç seneye işini elinden alır demek istemiyorum ;) Gerçek-ötesi çağda ne makaleler yazılabileceği (şimdilik ilkokul kompozisyonundan hallice olsa da) korkutuyor beni. Şu an çoğu insan doktora tezinin tamamını bu programa yazdırıyor ve plagiarism olarak da saptanamıyor! Bir iki program yaptılar ama geliştirene dek baya bir doktor kazandık.. Sevmiyorum ben bu AI’ı, Stephen Hawking uyardı da bizi :)) Daha bebekliği buysa vallahi birkaç yıla soyumuzu kazır bence bu (ve buna sevinir hale de gelebiliriz diye korkuyorum) kısacası evet biraz muhafazakar ve çağdışıyım 🙄🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında muhafazar ve çağdışı olmak değil bu düşüncen, bence. Benzer şekilde düşünüyorum, ancak bazı hammaliye işleri yapay zekanın yapması, insanın denetlemesi neden olmasın?
      Fakat doktora tezi yazdırmak da neymiş öyle? Yuh artık...

      Sil
  5. Vayyyy!!!! Çok başarılı bence. Tamam içinde duygu barındırmıyor ama profesyonelce hazırlanmış ilgi çekici bir yazı vallahi. Yalnız şimdi ben duygusuz bir blog yazısı okuduğumda kime hazırlattı ki diye düşünürüm ahahahaa :))) Bir boş zamanımda ben de bızıklayayım bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eğlenceli bir zaman geçirme yöntemi, daha neler vardır kim bilir? Çizim filan yapanlar mesela...

      Sil

Hoşgeldiniz!