Pazar, Haziran 09, 2024

Eee, daha daha nasılsınız?

Buraları boşlamış oldum bir süredir. 
Öbür blogda her gün  yazınca burası rutinin dışındaki ilginç  konuları, İstanbul gezmelerini, kitapları, filmleri yazdığım bir blog haline gelmişti kendiliğinden.
Son olarak Mayıs'taki Bodrum yolculuğu dışında yeni yazı yazmamış oluşuma bakarak hareketsiz günler mi geçirmişim yoksa düşüncesi akla gelebilir. O da değil, günler zıp zıp  geçmekte, öyle ki yeni ayın geldiğini takvim yaprağını değiştirmemiş olduğumu fark edince hatırlıyorum.

Geçen ay  uzun süredir görmediğim bir kaç arkadaşımla çeşitli vesilelerle buluşma görüşme fırsatım oldu. Kimiyle bir nikah töreninde sohbet ettim, bazen erteleye erteleye sonunda bir ev gezmesinde buluştuk, Bodrumluları da unutmamalı, oraya gidişim arkadaş ziyaretleriyle şenleniyor. 
Son senelerdeki fiziki koşullar nedeniyle  birbirimizden uzun süreler ayrı kaldıktan sonra  çok yaşasın dostlar, dostluk.

Eski yıllarda Haziran ayları -dönem dönem, mesela 2011'de 2016'da- çocukların mezuniyetleri, büyük sınavlarıyla geçmişti. Her gün başka bir telaş ve canlılıkla geçiyordu. Şimdilerde çocuklarım kendi hayatlarını kurmak, günlerini yaşamak telaşı içindeler, bana düşen onları uzaktan gözlemek. Haliyle özlem içinde olmak bu durumun bir parçası haline geldi.

Neyse işte, bugünler de böyle geçiyor, onu demeye niyet etmiştim, olduğu kadarıyla...
Eee, siz daha daha nasılsınız?





2017 Haziran'ın tam bugün oğlumla İstanbul Ankara yolundaydık,
Yol boyu acayip sert bir hava vardı, göz gözü görmüyordu, yağmurun şiddeti nedeniyle zaman zaman kenara çekip durmak zorunda kalmıştık, 
Bu video o molaların birinden.

6 yorum:

  1. 3 güzelin yeri ayrı, buranın yeri ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Her güne üç güzelin olsa da bizim için her daim Ekmekçi Kız'sın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çünkü o bir abla! Onca geçmişimiz var onunla. :))

      Sil
  3. Nasılım? Ben biraz yorulmuşum :) O yüzden hem bloğu, hem radyoyu yaz tatiline aldım ve hemen iki kitabı da elime :)
    İzmir' de, bedenin tüm sıvılarını kavurup kurutacak kadar sıcakla karşı karşıyayım ilk defa. Dolayısıyla evde tam tatil moduna çektim kendimi.
    İstanbul' da dün akşam şimşekli bir yağmur yağmış, buraya da bekliyorum aynısını inşallah.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak hava hepimizi yordu gerçekten. Ancak yoğun bir yayın döneminden sonra Radyo Momentos'un dinlenmeye kesin hakkı var bence. :)
      Yağmur çok iyi geldi gerçekten, dün gece nefes aldık, darısı başınıza. :)
      Sevgiler.

      Sil

Hoşgeldiniz!