Çarşamba, Haziran 19, 2024

KEDİ TEYZESİNİN NOTLARI

Sabah sekizde sokağa çıktım, yakınımızdaki  taksi durağına yürüdüm. Bir kaç araç ve şoförü durağın önündeydi, sürücüler müşteri yokluğundan oyalanmak için geyik yapmaya başlamışlar; duraktan biraz uzakta bekleyen şoförü arayıp, "sıran geçiyor durağa gel hemen" diyorlarmış, nasıl bir eğlence pek anlayamadım, can sıkıntısı  eğlencesi işte!
Yollar boştu, hayır eksik oldu, bomboştu. Kardeşimin evine fırt demeden vardım.

Evin kedilerinin mamasını, suyunu kontrol etmek yanı sıra  asıl amaç minikleri sevmekti. 
Kedilerin büyüğü salonda yayılmış oturuyordu, bebekliğinden beri tanışırız fakat mesafelidir kendisi. Bu defa okşamama izin verdi, hatta mırladı bile.

Yeni kedi yani küçük olanı başka odadaydı, sesimi duyunca kanepenin arkasına saklandı, yabaniliği sürüyor henüz. Oysa, bayramın ilk günü görüştüğümüzde küçük çocuklar gibi yapmış, kendisine bakıp bakmadığımı kontrol etme oyunu oynamıştı, hani cee-ee yapar ya minikler, öyle.

Küçüğün mama su durumunu kontrol ettikten sonra büyüğün yanına gittiğimde bu defa büyük ortadan toz olmuştu, meğer yatağın altına saklanmış. Seslendim ettim, ıı-ııh, inadı tuttu çıkmadı. Allah bilir, küçüğü sevmeye gittim diye kızmıştır. 




Kedi teyzeliği notlarının sarmaşık gülleriyle bağlantısını kuramadıysanız, haklısınız.
Çok güzel değiller mi ama?

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Değil mi? :)
      Geçen ay gittiğimiz park pikniğinin anısı.

      Sil
  2. Çok güzeller hem de. Bende bazı bayramlar geçici kedi anneliği yapıyorum. Yüzüme bakmayan kedi, kapıdan gelen anahtar şıkırtısı ile dibimden ayrılmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler kendilerine faydası olan insanlara yakınlık gösterme ustası olabiliyorlar. Yine de keyifleri tersini de isteyebilir, hiç belli olmaz. :))

      Sil
  3. kedi teyzesini öperim yanacıklarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh! Pek güzel geldi bu öpücük. :))
      Ben de ben de... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!