Çarşamba, Mayıs 08, 2024

Uyku, biraz uyku, bütün isteğim buydu...

Bütün isteğim şarkıdaki gibi uyku değildi, esasen. 
Denize bakmak, yeşilin canlanmasına,  çiçeklerin coşkusuna tanık olmak, bir kaç dost yüzü görmek, sohbet muhabbet etmekti.


Bu akşamüstü mesela, Bodrum kalesini denizin kenarında oturarak izlerken, M.ciğim ve D.ciğimle tatlı tatlı sohbet ettik, tatil planları (yaptik, diyemiyorum) hayal ettik. 



Bu sene jakarandalar öyle bol öyle canlı açmışlar ki  sanki onları bu mevsim ilk kez görüyor gibiyim.


Gelincik göremedim diye üzülüyordum, önüme çıkıverdiler. Hem de kaldırımda bile varlar.

Bodrum'da dağ taş  yine inşaat, bakalım ne zaman tüm topraklar binayla kaplanacak demek istemiyorum.
Keşke bu yarımada bu kadar cazip olmasa ve keşke elbirliğiyle canına okumasak...

6 yorum:

  1. Oysa ne güzel bir köydü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Şimdi köy irisi bile değil, artık tüm yarımadayı kapladılar...

      Sil
  2. Maalesef; rantçılar ülkedeki tüm güzellikleri yok etmeye ant içmiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rantçılar özellikle betonsever rantçılar, ne yazık ki kararlı. :(

      Sil
  3. oh mis, dost sohbeti hele de deniz kıyısındaysa yapılırsa iyileştiricidir demiş atalarımız :)
    gelincikler ne muhteşem güzellikteler. ben de geçenlerde bizim kampüste bir betonun dibinde açtıklarını görüp mest oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atalarımız pek güzel söylemişler. :))
      Gelincik tarlada değil de saçma yerlerde çıkanca daha mı güzel görünüyor nedir? :)

      Sil

Hoşgeldiniz!