Cuma, Mart 26, 2010

BEN DE İSTERİM, BEN DE!...



10 yorum:

nalan dedi ki...

var.
yavru olanından 8 tane. sarı renkli olanından 5 !

Eleştirel Günlük dedi ki...

o kedi ne ariyo orda? :-)))))

Adsız dedi ki...

Bizim kedimiz aynen bunlar benziyor iste. Lavanta rengi gibi rengi var ama kucuk kafa, gozler ayni. :o)

www.elifsavas.com/blog

fatma sancak dedi ki...

nasıl baktıysam, herkes bunları kedi sanıyor diyorum okurken, gülüyorum :)))

bir öneri; bir sümüklü böceği alın ve azıcık yakından inceleyin.

Ekmekcikız dedi ki...

Nalancığım,
O sarman kediler başka cana yakın olurlar. Yeğenlerimin Sarma'sı onlardan biri...

Ekmekcikız dedi ki...

Eleştirel,
Biz onları kendi hallerine bıraksak, kardeş kardeş yaşayacaklar da...
:-)

Ekmekcikız dedi ki...

Elifcim,
Kükükkafalı kedileri çok severim. Gerçi kocakafaları da severim ya!...
:))

Ekmekcikız dedi ki...

Fatmacığım,
Ben küçükken çok yapardım o yakından incelemeleri.
Gerçi şimdi de fırsat bulunca kaçırdığım söylenemez ya!
:))

elektra dedi ki...

hahahahah, bir beş dakika bakmışımdır kesin e ne görmeliyim ben şimdi bunda diye, sonra ... sonra gülüyorum o andan beri:))))

Ekmekcikız dedi ki...

Elektracığım,
Yorgunsundur canım, görememen ondandır!
Değil mi?
:))