Pazar, Aralık 04, 2011

Bir tabak kırmızı elmanın yolculukla ne ilgisi var? Anlatacağım...

7 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Eh pes, yani...
Bir taneniz de merak edip "n'alakası var, yaw!" demediniz ya!
:)))

MÜTEMADİYEN dedi ki...

Ana !!!! bi dakka ben dedim..Yolculukta kemirmek için :):):) Çok mantıklı :):)

nalan dedi ki...

ekşi maya ekmeğini yaptım sonunda!
:)
yanına vereyim, yolluk olsun mu?
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Mütemadiyen,
Yok yok!
Yanımızda değildi, masanın üstündeydi, şöminenin üstündeydi o tabak.
Öyle gerçekti ki, gerçek dışı sanabilirdin.
:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Nalancığım,
Tebrik ederim! Harika!:))
Nasıl oldu?
İçine sindi mi?

Yolluk alırdım valla, ama, gidip geldim bile.
:)

hafif abi dedi ki...

gene yollara revan olmuştur çavdar teyzem diye tahmin ettiğimden dolayı sorma gereği duymadım valla :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Hııı! Doğru tahmin.
Kuş misali insanoğlu, işte döndüm geldim bile.
:))