Perşembe, Mart 20, 2014

bazen hayat vermek ister aldıklarını, mucizeler hep böyle ansızın gelir

bilmediğim bir dildeki henüz duymadığım şarkının sözlerinde böyle diyormuş.
şarkılar hep böyle değil mi?
melodiyi duyar dinleriz, bazen o an tanıdık gelir severiz, bazen birçok dinlemeden sonra ancak ayırdına varırız.
bilmeyiz nedir içimizdeki teli  anında titreten, ya da zaman geçtikten sonra dokunan.

iki gündür eski bir rüyanın gölgesinde yaşıyorum.
böylesi geleceğe mektup gibi rüya mı olurmuş, diyorum. sonra gülümsüyorum, oluyormuş demek.
düşünüyorum, yaşadığın o anı dürüstlükle kendine yalan söylemeden yaşıyorsan, gelecekte yaşayacağın  anlar onların izdüşümü olarak ışıldıyor.

birhan keskin'in "eski avluda" şiirinin son iki dizesi dilimde.

"içimi açtım sana
içini açmak için" 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!