Pazar, Ekim 08, 2017

TRAFİK MEMURU

Sevgili Blog,

Zamanımı nasıl planlayacağım benim dışımda milyon sebebe bağlı. 
Önce on iki saatlik bir zaman dilimde Ankara'dan kızım geldi, oğlum İzmir'e gitti. Sonra "ayy ay, bugün çok işim olacak" sanıyorken birden boşa düştüm, arkadaşımla kahve içme programını ertelediğimle kaldım. 
Derken,  bugün için kızımla Filmekimi'ni ucundan yakalar mıyız diye hayallere dalmışken, yakınımzdaki sinemada oynayan Blade Runner 2049'a  gitmek için bile evden çıkamadım.
Geç saatte Pazar kahvaltısı hazırlayıp yapmak, Ankara yolcusu için kurabiye yapmak, götüreceği eşyaları paketlemesine yardım etmek, çamaşır yıkamak, asmak, toplamak derken sadece akşamüstü biraz anneme gazete okurken oturup dinlenebildim. 
Sinemaya gitmek de yalan oldu haliyle.



Fotoğrafı sabah yazışmaları sırasında oğlum gönderdi. 
İzmir yakınlarında Yukarı K. köyü semalarından bu  uçuşan bulutlar, bu sabah böyle  başlamış gün, orada.



Etrafta zeytin ağaçları bol sanırım, bir de böyle dalında nar var gönderdiği.
Arkada tepeler ya da dağ yamaçları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!