Çarşamba, Ocak 02, 2019

ne diyecektim?

hava soğuk.
olacak o kadarı, saatli maarif takvimi "zemheri günleri" demiş, 8 ocak'tan itibaren.
bu sene 30 senedir kullandığım ece ajandasından vazgeçtim, her zaman kullandığım küçük boydan yapmamışlar bu sene.
o kocaman şeyleri çantamda taşımayı gereksiz buldum, iki sene önce yeğenimin armağan olarak verdiği başka bir ajanda/not defteri formunu kullanmaya karar verdim.
değişiklik iyidir, hem biçimsel bakımdan hem alışkanlık olarak yenilenmek iyi gelecek.

dün soğuk olmasına aldırmadan yürüdüm, deniz kenarına gittim.
rüzgârdan gözlerim yaşardı, yine de yürümek iyi geldi.
bugün yine yürüdüm, gerçi deniz kenarına gitmedim mahalle içinde turladım her zaman yolumun geçmediği sokaklarda dolaştım, o da iyi geldi.

dün akşam, bayan fü. ile ingilizce çalıştığım zaman tuttuğum defteri buldum, 2002 kasım ayında başlamışım. birkaç sayfa okudum, her gün yirmi dakika çalışacağım. 
bayan p. onbeş dakika çalışacakmış. birbirimizden habersiz benzer yeni yıl projesi yapmışız. 
asıl, şu öbür işleri bir tuttursak, nefis eğlenceli olacak.




şu yerlere kadar eğilip, eğilmekle kalmayıp yatıp ve sonra yine  ayağa  dikilen iki ağaca gidip gelip bakıyorum.
insanoğlu bu kadar azimli olamıyor, bazen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!