Çarşamba, Mart 18, 2020

MEVSİMİN İLK ERGUVANI


Mahallede bizim eve yakın sokaklardan birinde, yıkılıp yeniden yapılan apartmanlardan birinin bahçesine erguvan fidanı dikmişlerdi. 
Geçen sene bahar gelmeden, görmüş geçirmişler zamanını beklerken, bizimki genç ve aceleci olmanın etkisiyle, mevsimin en başında çiçeklerini açıvermişti.
Bu sene de geçen haftaki ılıman havanın cazibesine kapılıp çiçekleniverdi, hemen. 
Kaç gündür aklımda virüs halleri, önünden yürüyüp geçiveriyordum. Bugün bir fotoğrafını aldım, nihayet. 
Aksi gibi hava sevimsiz, bulutlu, rüzgarlı. Genç erguvanın ışıltısını gösterebilmek için fotoğrafla biraz oynadım, etrafı flulaştırdım. Zaten etrafta görülecek fazla bir şey de yok, boş sokaklar, yüksek binalar filan falan.



Akşamüstüydü, Youtube'da Racmaninoff''un 2. Piyano Konçertosu'nun icra edildiği bir konser kaydı buldum. 
Bir Türk kahvesi yapıp oturdum, sakin, keyifli müzik dinliyordum. 
Birden top patlaması gibi gümbürtülü bir sesle yerimden sıçradım. 
Gök gürültüsüymüş! 
Ayy, yani ne desem?

6 yorum:

  1. Bu sene erguvanlarda kimlere açacak kendini ya:( Baharın tadını çıkarabiliriz umarım.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tülin,
    Sizin güzel el işlerinizi yaparken ve zorunlu olarak evde otururken, karlı hava ayrıca hoş olabilir. :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Mehtap,
    Umarım baharın tadını, keyfini ev dışında da yaşayabiliriz.:)

    YanıtlaSil
  4. Eskişehir buz gibi. Bahar gelsin. Virüs bitsin.
    Bu arada mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Beyda,
    Bizim memlekette güneş var ve fakat rüzgar soğuk esiyor, üşütüyor.
    Benim ara yüze baktım, mail abonelik butonu göremedim, bir daha bakacağım. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!