Cumartesi, Ağustos 14, 2021

ESKİLERDEN, BİR TAKSİ YOLCULUĞU

Epey zamandır taksiye o kadar az biniyorum ki! 
Pandemide toplasan hepi topu dört veya beş kez taksiyle yolculuk yaptım. Yolculuk diyorum, çünkü zaten yarım saat kırk dakikada yürünecek mesafeye tabanvayla gidiyorum. Daha uzunu için ya kardeş, ya çocuklar varsa ne âlâ, yoksa taksi o zaman aklıma geliyor. 

Eskiden günde en az iki kez taksiye binip türlü çeşitli macera yaşadığım zamanlar anılarda kaldı.
Geçende başka bir yazı ararken, 2009 yılından bir taksi yolculuğu macerasına denk geldim. Kendi yazıma başkasının yazısıymış veya  ilk defa okuyormuş gibi bir de kahkaha atmayayım mı?
Eh, dedim bu yazıyı tekrar gün ışığına çıkarmanın zamanı gelmiş.






Taksi yazısına hangi şarkı gider? Fotoğrafa tıklayınız, bakınız. 

12 yorum:

  1. Şarkıda tam anlamıyla ters köşe oldum Sevgili Okul Arkadaşım, daha mizahi bir şarkı umarken:) Bir link bırakabilirdim ama şimdi bu şarkının üzerine olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım,
      Siz yine niyet ettiğiniz linki bırakınız, artık yorumlara geçtik, burada kabul edilir bence. :))
      İtiraf edeyim, ben de daha mizahi bir şarkı niyeti ile bakınıyordum ki, her şey bir anda oluverdi. Bu defalık ters köşeli olsun. :)

      Sil
  2. Şöylece bırakayım o halde Sevgili Okul Arkadaşım:)

    https://www.youtube.com/watch?v=jajCBL0u7zQ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haa! Unutmuştum Yallah Şöför'ü. :)) Hatırladık, iyi oldu. :)
      Bir tane de Fransızca parça var, eskilerden yine. Şöyle ki:
      https://youtu.be/Ulay2FvUEd8

      Sil
  3. Ayy çok güldüm taksicinin çişinin gelmesinden daha çok izin almasına güldüm:) ama bu Cem Karaca şarkısı çok sevdiğim bir parçadır. Sabahımı neşelendirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekciğim,
      İyi ki yazmışım zamanında, okuyunca hatırladım tekrardan. Eskiden İstanbul'da her gün kıtalararası seyahat ederken trafikte buna benzer o kadar çok hikaye yaşardım ki! :))
      Neş'e verdiğine sevindim. :)

      Sil
  4. Çok komik, çok alem bir şoföre rastlamışsınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik anıydı, gerçekten. Şimdiden bakınca bile. :))

      Sil
  5. ay benim de tahminim şuydu doğrusu, ters köşe oldum :) https://www.youtube.com/watch?v=fTDQLo0omCs

    istanbul'un taksi şoförlerinden bir yazı dizisi rahat çıkar bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çok haklısın böyle bir Küçük Emrah eseri (!) vardı, değil mi? Bu vesileyle hatırlamış olduk. :))

      Yazı dizisini geçtim, antoloji bile olur. ;)

      Sil
  6. Artık binecek taksi bulamadığımız için, maceramızda olamıyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, artık herkesin ortak şikayeti taksi bulamamak olmaya başladı, yeni taksi maceraları taksi bulunursa başlayacak. ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!