Pazartesi, Eylül 18, 2023

Merkür retrosu diyorum, bitmemiş miydi?

Astrolojik işaretleri izler misiniz bilmiyorum.
Ben biraz merak biraz bakalım neler oluyor düşüncesiyle, genel gezegen hareketlerini takip ederim.
Mesela 23 Ağustos'tan bu yana merkür retro, yani geri hareketteydi ve güya 17 Eylül'de normal düzenine döndü. 
Merkür'ün  retro dönemlerinde genellikle iletişim konularında evrak işlerinde bazı terslikler olduğu söylenir. Bıyık altından gülümsüyorsanız, daha önce defalarca retro zamanı çeşitli aksilikleri şahsen tecrübe ettiğimi not edeyim. 

Gelelim bugün olanlara:
Güne  adsl hizmeti sağlayıcısından aldığım, "faturanızı ödemediniz, ödeyin yoksa interneti keseceğiz haa" mesajıyla başladım. Zaten otomatik ödeme talimatı var, nasıl olur ödenmemiş fatura? Banka hesabını kontrol ettim, kapı gibi ödeme var. 

TTNet müşteri hizmetlerini aradım, tam 20 dakika sonra bağlandığım temsilci yavaş yavaş kontrol etti ve ödeme göremediğini söyledi. Haydi bakalım!
Bankayı aradım, orada çabucak bağlandığım müşteri temsilcisi ödemeyi gördüğünü söyledi ve dekont örneğini mail adresime gönderdi. 
Ödemeyi gösteren dekontu TTNet evrak takip adresine gönderdim ve cevap beklemeye başladım.

Cevap geldi, fakat "ödeme için teşekkür ederiz, kusura bakmayın" şeklinde değil, bu defaki sesli bir aramaydı ve bant kaydında yine "faturanı ödemedin, öde yoksa internetini keseriz" tehdidi vardı. 
Olmuşum nevazil, başım ağrıyor, öyle boş boş oturacağıma neyle uğraşıyorum ben yaa! 

Üşenmedim, tekrar bankanın sistemine girdim, fatura ödeyecek gibi işlem yaptım "borcunuz bulunmamaktadır" kaydı çıktı. 
Yine üşenmedim TTNet'in sistemine girdim, ödenmemiş fatura sorgusu yaptım, tabii ki yine tüm "faturalar ödenmiştir" kaydı çıktı. 
Her iki kaydın da ekran görüntüsünü alıp, yine daha önce mail gönderdiğim adrese gönderdim.  Umarım, bu saçma taciz mesaj, mail, telefon trafiğinin makul bir açıklamasını yapar ve hiç değilse bir özür dilerler.

Bu satıra kadar sıkılmadan okuduysanız, deyin bana; olanlar henüz biten merkür retrosundan sebep mi, yoksa bir başka terslikler zinciri mi var?



Konunun kazlarla ne ilgisi mi var? Bilmem!
Hani bir fıkra vardır, bir sünnetçinin vitrininde saat duruyormuş da "ne âlâka?" demişler, o da "ya ne koysaydım vitrine" demiş. 

8 yorum:

  1. Dün sabah klozet musluğunun neredeyse tepeme fışkırıp asla kapanmaması da merkür retrosu yüzünden miydi ki? Tüm hizmet sağlayıcılardan nefret ediyorum, işleri güçleri para, hizmete gelince siz hatalısınız efendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum Leylakcığım, geçmiş olsun. :)
      Şimdi bu durumda ne dersem seni gülümsetirim diye düşündüm, ancak bulamadım. Valla bu aksilikler nerden kaynaklanıyorsa kaynaklansın, insanın zamanını çalıyor, sinir ediyor.
      Hizmet sektörü dökülüyor, gerçekten... :(

      Sil
  2. ahahaha fotoğrafa daha doğrusu fıkraya çok güldüm :)

    bu arada söylemeden geçemeyeceğim, merkürün düz hareketini de gördük! bizim hayatlar retro şekerim, ondan. bazen bizim gibi polyanaları bile "eeee yeter be"dedirtiyor ki dünden beri bu moddayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce mesaj gönderdiler lütfen; onlardan kaynaklanmıyormuş da, sehven olmuşmuş da...
      Zaten "sehven"i cümle içinde gördün mü anla ki hata onlarda, kimi kandırıyorsunuz acaba? :))
      Fotoğraftaki kazlar bizim mahallede yaşıyorlar. :))

      Sil
  3. Hiiiç inanmam ama kaç gündür nedensizce çalışmayan tablet bugün birden çalışmaya başladı :)) Sen yazmasan hmmm demez geçerdim ama şimdi bir hmmm'ı hak etti galiba.
    Geçmiş olsun bu arada, üç güzelden okudum, umarım basit bir mevsim nezlesidir <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluyor işte bazı denk düşmeler ve insan o vakit hıımmm diyor. :))
      Teşekkür ederim, ben de öyle umuyorum C.ciğim. Şimdilik hükmünü sürüyor. :)

      Sil
  4. En çok kazlara güldüm ya ahahahaha, aynı benim bu ara halim, kazelif :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen onları bir görsen, nasıl bababaa ses çıkartıp tıslıyorlar! Çok komikler. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!