Salı, Ağustos 04, 2020

NELER OLUYOR DU?

Bayramın birinci günü anneme vekil olarak atandım ve bayram ziyaretinin evsahibi oldum. Torun, evlat birlikte kahvaltı ettik, sarılıp öpüşmesiz ve uzak oturmalı tarafından. 
Öğleden sonra herkes evine dağılınca yüzyüze görüşülemeyen yakınlar arandı sırayla ve bayram kutlamaları yapıldı.

İkinci gün, birden bayram bitmiş gibi oldu; yemek yapmak, biraz ev işi filan gün geçiverdi.

Üçüncü gün yeniden bayram günü havasına döndük, iade-i ziyaret yapıp kardeşime gittik.
Üçüncü günün nişanını sivrisinekler taktılar, bahçede otururken dizlerimin ve dirseklerimin altını sokup durmuşlar meğerse. yıllardır bu kadar yoğun sivrisinek saldırısına maruz kalmamıştım, alerjik cildim para para kabardı.

Son gün yine bayram havasından çıkmıştım ki, komşum ziyarete geldi, mesafeli koltuklarda oturup kahve keyfi yaptık. 

Bugün haberleri okurken yeniden içim sıkıldı. Milletimiz bütün bayram günlerini yanyana cancana değerlendirmiş bir güzel. 
Hasta sayısı yeniden artmaya başlamıştı zaten. 
Bakalım bayram günlerindeki serbest hareketlerin etkisi ne zaman çıkacak?



Kuzenler kıran kırana tavla maçı yaparken, Çakıl Bey yukardaki balkondan aşağıyı kesiyordu. 
Hişt, zar tutma!

6 yorum:

  1. Ankara'da vaziyet berbat, yakında İstanbul ve diğerleri de başlar, Ayasofya, tatilciler kimbilir neler getirecek, bundan daha kötüsü nasıl olur bilemedim, günde 1000 kişiden bahsediliyor Ankara'da, delirmek işten değil. Yakında sahil şehirleri de başlar, Rusya ve Almanya turist yollamaya başlıyormuş, yaşasın :(((

    YanıtlaSil
  2. Sivrisinek unuttuğum bir şeydi (çalışkan ilçe belediyemiz sayesinde), oysa yaz demek sivri ısırığı demekti, yazınız nedeniyle tadını hatırlamış oldum:) Elbette panzehirlerini de:) Negatif başarılarda rekor kırmayı seven ülkemiz, yeni rekorlar kıracaktır, ötesi yok. Bilinçli insanlar da ne yapacaklarını iyice öğrendiklerine göre, ölen ölür kalan sağlar bizimdir, diyenlere "dua etmekten" başka bir çare yok. Bu sayede belki maskeyi koluna takan, burnu açık bırakan, çene altı hamakçılardan bir kaçı islah olur da rekor üstüne yeni rekorlar rekor kırmayız.

    Çakıl Bey'se muhteşem:)

    YanıtlaSil
  3. Sanki her şey de normali arayan bir toplummuşuz gibi normalleşmeye bu hevesi anlamıyorum ben.
    Bayram değişik bir tatla geçti hepimiz için.

    YanıtlaSil
  4. Leylakcığım,
    Zil takıp oynamamak/oynatmamak için tek çare kendimizi ve yakınlarımızı güvenli tutmak için doğru olanı yapmak.
    Üst tarafı çocukluğumdan kulaklarımda kalan bir sesi çağrıştırıyor; şans, talih, kader, kısmet, üç kuruşa!

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Okul Arkadaşım,
    Bizim ilçenin belediyesi de ilaçlama konusunda oldukça başarılı aslında. Misafirlik evi komşu ilçe belediyesi sınırları içinde, bir de etraf bahçe, çimen filan, haliyle börtü böcek daha çok oluyor. Her nimetin vardır bir külfeti demişler ya, onun gibi. :)
    İnanın çene altı hamağını ve açık burun maske kullanımını birazcık daha anlar gibiyim de, o dirseğe takılan maske beni benden alıyor. Sanırım bazı insan evlatlarının solunumları dirsek yoluyla oluyor, iyi ki dize filan takmıyorlar!

    YanıtlaSil
  6. Tülinciğim,
    Doğru dedin, aşırınormalsevermişiz gibi yapmakta üstümüze yok, bütün mış gibi yaptıklarımıza benzer şekilde...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!