Cuma, Nisan 02, 2021

SÖYLEMEDİ, DEMEYİN!

Söylüyorum işte, yazıyorum hem...

Bu akşamdan itibaren İstanbul Film Festivali başlıyor.

Çevrimiçi (online) izleyebileceğimiz, üstelik üç ay devam edecek bir program var, henüz hepsini incelemeye fırsat bulamadım.

Ayrıca, yarışmaları belirli kurallar çerçevesinde sinemada izlemek mümkün olacakmış, ancak ben hiç o ihtimallere bakmıyorum. Meslekten olanlar için heyecan verici bir fikir sayılabilir, belki.

Çevrimiçi gösterimler için buradan seçim yapabilirsiniz. 




Bu sene festivalin 40. sı yapılıyor. 
1. sini İstanbul Festivali içinde bir bölüm olarak izlemiştim. Eski film festivallerini, nasıl kuyruklarda beklediğimiz, ne harika filmler izlediğimizi anlatmaya başlamayayım, diyorum. Bundan önceki yazıda esen nostalji rüzgârı bir fırtına halini almasın, şimdilik konuyu burada keseyim.

Seneye 41. si yapılırken, umarım, tüm filmleri olması gerektiği gibi sinemada ve keyifle izleyeceğiz.

* Festival afişi İKSV'nin sitesinden.

16 yorum:

  1. Ekmekçim sağol, bu link çok hora geçti, 10 kadar film satın aldım. Her sabah keyif yapacağım, hayatıma biraz renk gelsin. Aynı filmleri izlersek fikir teatisi yaparız. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ay ne şahane bir kadınsın şekerim. sağol :)

    YanıtlaSil
  3. Herkese iyi seyirler, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Leylakcığım,
    Çok sevindim işe yaramasına. Yaşasın Festival kardeşliği! :))

    Ben de aşımı oldum geldim, şimdi film seyredeceğim.

    YanıtlaSil
  5. Şulem,
    Öyleyim değil mi? :))
    İyi seyirler canım.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sezer,
    Sinema gibi değilse de festival yine de. :)

    YanıtlaSil
  7. Ahhh süpersiniz vallahi ♥
    Sömürmek için yeni bir şey çıktı :)

    YanıtlaSil
  8. Şebnemciğim,
    Bir tür kamu hizmeti yapıyorum. :))

    YanıtlaSil
  9. Aaa çok teşekkürler 🌸 Çok güzel oldu vallahi ✋🏻😊

    YanıtlaSil
  10. Çok faydalı oldu bu paylaşım kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederiz link için, ne makbule geçti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yazmışım, o zaman. :)
      Sinema severler için güzel bir haber diye düşünmüştüm.

      Sil
  12. Pandemi nedeniyle, yolunu unuttuğumuz sinemalar... Oysa festival zamanı, Eskişehir garından kalkan gece treni ile gelir, İstanbul simidi ile kahvaltımızı eder, günde 4 filmi zorlar ve geceyi sabah kapanan rock barda geçirir ve ilk ışıklar ile Haydarpaşa'ya gider ve okulumuza geri dönerdik. Havamız 1500 falan tabi. Perişanlığımız ise lafı edilemez bir hal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Evren,
      Merhaba,
      Ahh! O senelerde üniversiteye giden herkes sizin gibi anılara sahip herhalde. Ne keyifle hatırlanıyorlar şimdi. :)
      Film Festivali öncesi Sinema Günleri vardı. O zamanlarda bile çalışma hayatım başlamıştı ve bu nedenle bir günde 4 film hiç yapmadığım bir çılgınlık oldu. Sadece hafta sonlarına 2'şer bazen de 3'er film eklemeye çalışırdık.
      Güzel zamanlarmış. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!